Menu
agencja marketingowa ukontentowani
  • Oferta
    • Konsultacje i doradztwo
      • Strategie Marketingu Internetowego
    • Analityka Internetowa
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piksel Facebook
    • Pozycjonowanie
      • Optymalizacja stron internetowych
      • Pozycjonowanie Lokalne
      • Pozycjonowanie Stron Internetowych
      • Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
      • Audyt SEO
      • Analiza Słów Kluczowych
    • Social Media
    • Reklama Google Ads
    • Strony i Sklepy Internetowe
      • Sklepy Internetowe
      • Strony Internetowe
    • Content Marketing
  • Portfolio
  • O Nas
    • Historia
    • Polityka jakości
    • Wartości
    • Referencje
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
  • Wycena
Close Menu
seo pr pozytywny wizerunek marki w sieci

SEO PR . Pozytywny wizerunek firmy w sieci

Istnieje wiele rodzajów SEO. Jednym z nich jest SEO PR, czyli powiązanie działań pozycjonerskich z public relations. Celem tych działań jest wysoka pozycja strony w sieci i pozytywny wizerunek firmy. Kreowanie tego typu działań wizerunkowych ma dotrzeć do jak największej liczby odbiorców wyszukujących naszą firmę w sieci oraz stworzyć jej pozytywny odbiór.

zmiany na facebooku 2018

Zmiany na Facebooku 2018

Zmiany na Facebooku 2018. Dlaczego Facebook się zmienia. Zmiany na Facebooku były od zawsze. Portal Zuckerberga ciągle się rozwija i powołuje do życia nowe algorytmy. Twórcy Facebooka obawiają się utraty użytkowników oraz skróceniem czasu, jaki użytkownicy spędzają w serwisie. Permanentne zmiany na Facebooku spędzają sen z powiek firmom marketingowym. Celem Facebooka jest m.in. walka z […]

identyfikacja wizualna kolory w marketingu

Identyfikacja wizualna. Znaczenie kolorów w marketingu.

Identyfikacja wizualna. Kolory w marketingu. Amerykańscy naukowcy zbadali wpływ kolorów na rozpoznawalność danej marki. Okazało się, że aż 80% klientów kojarzy daną markę z określoną barwą. Kolory w marketingu są jednym z głównych elementów zachęcających nas do działania. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo oddziałują one na naszą podświadomość. Kolory ciepłe bardziej wzbudzają uwagę […]

buzz marketing szeptany

Marketing szeptany, czyli buzz marketing

Marketing szeptany jako ważne narzędzie marketingowe Marketing szeptany, czyli buzz marketing  jest jednym z wielu narzędzi marketingowych. Niestety za sprawą wielu amatorów często uznawany jest jako działalność spamowa. Profesjonalnie przeprowadzona “szeptanka” przyczyni się do wzrostu zainteresowania naszymi produktami. Badania pokazują, że ponad połowa Internautów przed dokonaniem zakupu szuka opinii o danym produkcie w sieci. Czy […]

rtm real time marketing

RTM, czyli Real Time Marketing

RTM (Real Time Marketing) to nic innego jak marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka i trafna reakcja marketerów na bieżące wydarzenia społeczne, polityczne, czy kulturowe. Szczególną rolę odgrywa w Social Media i ma głównie postać graficzną. Koszty RTM są stosunkowo niskie, a trafne działania prędko rozprzestrzeniane są w sieci przez Internautów. Szacuje się, że wpisy […]

trendy w marketingu 2018

Trendy marketingowe 2018

 Jesteś właścicielem dobrze prosperującej firmy? Działasz aktywnie na rynku e-commerce? Poznaj najnowsze trendy marketingowe! Sprawdź, co przyniesie rok 2018 w branży reklamowej i w co warto zainwestować swoją energię i pieniądze.

content marketing treści

Content is a king, czyli co to jest marketing treści

Content is a king, czyli jak bardzo istotny jest marketing treści Content marketing, czyli marketing treści to sposób na dotarcie do większego grona klientów poprzez publikację w Internecie ciekawych treści. Są to wszelkiego rodzaju blogi, webinaria, poradniki, opisy produktów i wiele wiele innych. Wartościowe treści tworzą profesjonalni copywriterzy, którzy piszą unikalne treści dostosowane do najnowszych […]

co to jest rwd

Co to jest RWD?

Co to jest RWD? RWD, czyli Responsive Web Design, mówiąc po polsku strony responsywne, to stały element tworzenia stron internetowych. To po prostu dostosowanie strony internetowej do ekranu urządzenia, na którym wyświetlamy daną treść. W dzisiejszych czasach posiadanie strony responsywnej to konieczność. Jak korzystamy z Internetu? W Polsce ponad 25 milionów Polaków korzysta aktywnie z […]

rebranding marki

Rebranding – z czym to się je?

Co to jest rebranding? Rebranding jest to nic innego jak strategia marketingowa, polegająca na odświeżeniu wizerunku firmy (np. zmiana logo, nazwy produktu). Polega ono także na przekształceniu jednej firmy w drugą (np. przekształcenie TP S.A Orange). Modyfikacje wizerunkowe mają na celu zmianę postrzegania marki przez klientów oraz zbudowaniu zupełnie nowej reputacji firmy.Sprzedaż spada, nie ma popytu […]

automatyzacja marketingu pozyskiwanie leadów

Automatyzacja marketingu – o co w tym chodzi?

Czym jest automatyzacja marketingu Automatyzacja marketingu pomaga firmom zrozumieć potrzeby swoich klientów. Dzisiejszy przedsiębiorca, który chce się dalej rozwijać i z sukcesem utrzymywać na rynku, musi być świadomy swoich możliwości oraz wymagań potencjalnego docelowego klienta. Tym samym musi być stale na bieżąco – powinien śledzić działania swojej konkurencji i starać się ją przegonić lub przynajmniej […]

czy warto inwestować w social media

Czy warto inwestować w social media?

Co to jest social media? Social media jest to nic innego jak media społecznościowe, które odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu. Okazuje się, że jest to doskonały sposób nie tylko na komunikowanie się ze znajomymi, ale jest to także świetny kanał do zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa większej liczbie internautów, wśród których z pewnością znajdą się […]

seo pozycjonowanie google

Pozycjonowanie, czyli jak wzmocnić pozycję w Google

Co to jest pozycjonowanie strony? Google to największa wyszukiwarka stron internetowych, która ma olbrzymi wpływ na pozycję Twojej witryny w Internecie. Aby wzmocnić widoczność swojej strony w sieci, niezbędne jest SEO, czyli pozycjonowanie strony. SEO (z ang. Search Engine Optimization) to optymalizacja stron internetowych pod kątem ich widzialności przez wyszukiwarki. Ciągłe modyfikacje algorytmów Google’a i […]

elementy składowe dobrego landing page

Obowiązkowe elementy Landing Page

Co to jest landing page? Landing page to strona docelowa, na którą trafiają użytkownicy po kliknięciu w link reklamowy, czy banner. Jej zadaniem jest zwiększenie konwersji, więc taka strona docelowa powinna być odpowiednio zaprojektowana. Na co zwrócić największą uwagę? Grafika i kolorystyka Warto pamiętać, która część ludzkiego mózgu odpowiedzialna jest za przetwarzanie obrazów. Jeżeli więc […]

Oferta

  • Analityka Internetowa
  • Content Marketing
  • Konsultacje i doradztwo
  • Reklama Google Ads
  • SEO
  • Social Media
  • Strony i Sklepy Internetowe

Działania w social mediach

  • Prowadzenie Kanału Facebook
  • Pinterest
  • Instagram
  • Kampania Reklamowa Facebook Ads

Kontakt

uKONTENTowani Sp. z o.o.
uKONTENTowani.pl
ul. Łużycka 17
Zielona Góra 65-601
+48 571 255 124
biuro@ukontentowani.pl
opinia google
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość na naszej stronie internetowej. Więcej informacji o plikach cookie, z których korzystamy, lub o ich wyłączeniu w polityce prywatności. Polityka prywatnościAKCEPTUJĘ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.