Skip to content

Pracuj w agencji marketingu internetowego w Zielonej Górze

Pracownicy są najważniejszym kapitałem w naszej firmie. Ludzie, którzy wykorzystują swoją wiedzę, umiejętności i świadomość aby zmienić życie innych na lepsze są siłą napędową naszej firmy. Ich profesjonalizm, entuzjazm do wspólnej pracy i zaangażowanie zapewniają zarówno rozwój firmy, poszczególnych pracowników jak i naszych klientów.

Lubimy i szanujemy siebie nawzajem. To samo dotyczy naszych klientów i partnerów biznesowych. Jest to warunek KONIECZNY, bo praca jest dla nas w dużej części zabawą, a gdy te warunki nie są spełnione, to przestaje być zabawnie… Zresztą, nazwa naszej firmy zobowiązuje.

Zanim przeczytasz o wymaganiach i tym co oferujemy, koniecznie zajrzyj na stronę opisującą nasze wartości (kliknij) bo są one dla nas BARDZO ważne!

CV oraz co tam jeszcze ciekawego masz nam do pokazania 🙂 prosimy wysyłać na adres rekrutacaj @ ukontentowani.pl .

 

Oferty Pracy

Website Content Manager

Miejsce pracy: Zielona Góra

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy menadżera treści z językiem niemieckim. 

Nasza agencja uKONTENTowani z powodzeniem prowadzi projekt www.strony.de. Mamy coraz więcej zapytań od Polaków, którzy robią interesy po zachodniej stronie naszej granicy. Dlatego też zdecydowaliśmy się na powiększenie naszego zespołu.

Nie musisz mieć doświadczenia w tworzeniu treści, wystarczy, że lubisz to robić i chcesz uczyć się nowych rzeczy, ciągle poszerzać swoje kompetencje i masz dobrą znajomość języka niemieckiego.

Szukamy zdolnych, zaangażowanych i uśmiechniętych ludzi, bo taki właśnie zespół tworzymy. 

Wymagania/Obowiązki:

  • Tworzenie treści w języku niemieckim na potrzeby prowadzonych projektów z zachowaniem zasad SEO.
  • Analiza branż i działań konkurencji na potrzeby prowadzonych projektów oraz monitorowanie trendów rynkowych związanych z projektami.
  • Współpraca z grafikiem w celu tworzenia materiałów graficznych w języku niemieckim.

Oczekiwania: 

  • Biegła znajomość języka niemieckiego.
  • Kreatywność, poczucie estetyki oraz samodzielność.
  • Praktyczna wiedza z zakresu SEO/SEM oraz znajomość WordPress będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Szkolenia, dostęp do firmowej bazy wiedzy – książki, audiobooki, prasa branżowa, kursy online.
  • Miłą atmosferę w pracy 🙂

Pytania i odpowiedzi:

  1. Nie mam doświadczenia – czy pomimo tego mogę starać się o pracę w uKONTENTowani Sp. z o.o. ?

    Oczywiście, pracujemy z ludźmi, a nie ich CV czy dyplomami. Szukamy talentów i potencjału. Naszych pracowników rekrutujemy w oparciu o nasze wartości i zapewniamy im wszelkie niezbędne szkolenia (również te, o których nie wiedzieliśmy, a które pracownicy uznają za potrzebne). Bardzo chętnie powitamy zaangażowanych, szczerych, kreatywnych, rzetelnych i utalentowanych ludzi, którzy podzielają nasze wartości i odnajdują pasję w pomaganiu naszym klientom w pomaganiu swoim klientom, czyli czynić “dobro”. Naszych klientów również dobieramy wg naszych wartości. Dzisiejsza sytuacja uKONTENTowani Sp. z o.o. pozwala nam na wybiórcze traktowanie zapytań ofertowych.

  2. Czy będę miał(a) możliwość pracy przy ciekawych i poważnych projektach?

    Jak najbardziej. Obsługujemy małe firmy jak i ogólnoświatowych liderów, dlatego zadania są bardzo różnorodne. Pracujemy także nad własnymi projektami, w tym e-commerce jak choćby Klinker Paradies czy Farmavit . Posiadamy także mnóstwo przestrzeni na “rozwinięcie skrzydeł” i zgłębienie wiedzy o pracy nad dużymi, ciekawymi i poważnymi projektami. Tak więc, jeżeli jesteś ambitna(y) to będzie to wymarzone zajęcie dla Ciebie a pozyskana wiedza na zawsze powiększy zakres Twoich kompetencji i doświadczenia.

  3. Czy zapewniacie szkolenia?

    Tak, w naszej branży szkolenia są chlebem powszednim. Pracujemy w niezwykle dynamicznym otoczeniu i jeżeli nie lubisz się uczyć nowych, fajnych rzeczy to NIE jest praca dla Ciebie. Jeżeli zaś bawi Cię “gimnastykowanie umysłu”, dyskusje w szanującym siebie nawzajem, inspirującym i cieszącym wzajemną obecnością gronie, koniecznie do nas aplikuj!

  4. Czy będę miał(a) jakiś wpływ na planowanie mojego grafiku?

    Oczywiście, wymagamy efektów, a nie “ślęczenia” w biurze od 8 – 16. U nas panuje zwyczaj, że przychodzimy wyspani i jest to zależne od osobistych preferencji poszczególnych członków zespołu… Pracę startujemy od 7:30 – 9:30, także jeżeli masz do załatwienia jakieś ważne sprawy (dziecko do przedszkola, wywiadówka, sprawy “własne”) to oczywiście dostosujemy się do Twoich potrzeb.

  5. W jakie dni i w jakich godzinach pracujcie?

    Pracujemy zwyczajowo od poniedziałku do piątku, a do pracy przychodzimy tak, jak opisaliśmy w poprzednim pytaniu. Dodatkowo, co może być dla Ciebie bardzo fajnym zwyczajem, u nas długie weekendy są naprawdę dłuuuuuuuugie… Przyjęliśmy zasadę, że wtedy, kiedy dzień wolny (święta) jest dwa dni przed lub po weekendzie to każdy w firmie, w dzień teoretycznie pracujący, ma wolne. Praktyka nauczyła nas, że w takie dni i tak nic bardzo ważnego się u naszych klientów nie dzieje, więc lepiej dobrze wypocząć niż tkwić w firmie by “grzebać palcem w… “, no właśnie, gdzie i po co?

  6. Czy istnieje u was ścieżka kariery?

    Tak, cały czas się rozwijamy, więc jeśli się wykażesz to bardzo chętnie zrobimy z Ciebie Team Leadera. Generalnie wyróżniamy 3 stopnie “wtajemniczenia”. Na przykładzie Menadżera Social Media, ścieżka kariery startuje od Młodszego Social Menedżera, poprzez Menadżera do Starszego Menadżera, co oczywiście wiąże się z coraz wyższą satysfakcją finansową… Następnym krokiem jest Team Leader.

  7. Jak wygląda proces rekrutacyjny w waszej firmie?

    Najpierw do Ciebie oddzwonimy,
    potem zaprosimy Cię na spotkanie,
    następnie spędzisz u nas dzień próbny byśmy zobaczyli czy na pewno się dopasujemy,
    potem podpiszemy umowę na 3 miesięczny okres próbny,
    następnie, jeżeli wszystko będzie OK, podpiszemy z Tobą umowę na czas nieokreślony.