Jak prowadzić blog firmowy?

w kategorii: Aktualności | 0

Blog firmowy jest bardzo skutecznym i dosyć tanim narzędziem marketingowym. Jest to doskonała forma pozyskiwania nowych klientów i leadów sprzedażowych. Aktualne, wartościowe treści z pewnością przyciągną wielu nowych użytkowników. Wystarczy przestrzegać kilku zasad, aby nasza strona internetowa osiągnęła wyższą konwersję. Jak prowadzić blog firmowy? Aktualne treści Jeżeli już zdecydowaliśmy się na bloga … Czytaj Więcej

SEO PR . Pozytywny wizerunek firmy w sieci

w kategorii: Aktualności | 0

Istnieje wiele rodzajów SEO. Jednym z nich jest SEO PR, czyli powiązanie działań pozycjonerskich z public relations. Celem tych działań jest wysoka pozycja strony w sieci i pozytywny wizerunek firmy. Kreowanie tego typu działań wizerunkowych ma dotrzeć do jak największej liczby odbiorców wyszukujących naszą firmę w sieci oraz stworzyć jej pozytywny odbiór. … Czytaj Więcej

Zmiany na Facebooku 2018

w kategorii: Aktualności | 0

Dlaczego Facebook się zmienia? Zmiany na Facebooku 2018 Facebook ciągle się rozwija i powołuje do życia nowe algorytmy. Podyktowane jest to obawą o utratę użytkowników oraz skróceniem czasu, jaki użytkownicy spędzają w serwisie. Permanentne zmiany spędzają sen z powiek firmom marketingowym. Celem Facebooka jest m.in. walka z fake newsami, odbudowanie więzi społecznych … Czytaj Więcej

Identyfikacja wizualna. Znaczenie kolorów w marketingu.

w kategorii: Aktualności | 0

Identyfikacja wizualna. Znaczenie kolorów w marketingu. Amerykańscy naukowcy zbadali wpływ kolorów na rozpoznawalność danej marki. Okazało się, że aż 80% klientów kojarzy daną markę z określoną barwą. Kolory są jednym z głównych elementów zachęcających nas do działania. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo oddziałują one na naszą podświadomość. Kolory ciepłe bardziej … Czytaj Więcej

Marketing szeptany, czyli buzz marketing

w kategorii: Aktualności | 0

Buzz marketing ważne narzędzie marketingowe Buzz marketing, czyli buzz marketing jest jednym z wielu narzędzi marketingowych. Niestety za sprawą wielu amatorów często uznawany jest jako działalność spamowa. Profesjonalnie przeprowadzona “szeptanka” przyczyni się do wzrostu zainteresowania naszymi produktami. Badania pokazują, że ponad połowa Internautów przed dokonaniem zakupu szuka opinii o danym produkcie w … Czytaj Więcej

RTM, czyli Real Time Marketing

w kategorii: Aktualności | 0

Co to jest RTM Real Time Marketing, w skrócie RTM to nic innego jak marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka i trafna reakcja marketerów na bieżące wydarzenia społeczne, polityczne, czy kulturowe. Szczególną rolę odgrywa w Social Media i ma głównie postać graficzną. Koszty RTM są stosunkowo niskie, a trafne działania prędko rozprzestrzeniane … Czytaj Więcej

Trendy marketingowe 2018

w kategorii: Aktualności | 0

Jesteś właścicielem dobrze prosperującej firmy? Działasz aktywnie na rynku e-commerce? Sprawdź, co przyniesie rok 2018 w branży reklamowej i w co warto zainwestować swoją energię i pieniądze. Reklama w Internecie Reklama w Internecie ma tendencję rosnącą i ten trend będzie się utrzymywać. Coraz więcej ludzi aktywnie korzysta z sieci, co przekłada się … Czytaj Więcej

Content is a king, czyli co to jest marketing treści

w kategorii: Aktualności | 0

Content is a king, czyli jak bardzo istotny jest marketing treści Content marketing, czyli marketing treści to sposób na dotarcie do większego grona klientów poprzez publikację w Internecie ciekawych treści. Są to wszelkiego rodzaju blogi, webinaria, poradniki,opisy produktów i wiele wiele innych. Wartościowe treści tworzą profesjonalni copywriterzy, którzy piszą unikalne treści dostosowane … Czytaj Więcej

Co to jest RWD?

w kategorii: Aktualności | 0

Co to jest RWD? RWD, czyli Responsive Web Design, mówiąc po polsku strony responsywne, to stały element tworzenia stron internetowych. To po prostu dostosowanie strony internetowej do ekranu urządzenia, na którym wyświetlamy daną treść. W dzisiejszych czasach posiadanie strony responsywnej to konieczność. Jak korzystamy z Internetu? W Polsce ponad 25 milionów Polaków … Czytaj Więcej

Rebranding – z czym to się je

w kategorii: Artykuły | 0

Co to jest rebranding? Sprzedaż spada, nie ma popytu na Twoje produkty, a całość Twojej oferty wygląda nijako i nieatrakcyjnie? Przyjrzyj się bliżej rebrandingowi. Rebranding to nic innego jak strategia marketingowa, polegająca na odświeżeniu wizerunku firmy (np. zmiana logo, nazwy produktu) bądź na przekształceniu jednej firmy w drugą (np. przekształcenie TP S.A … Czytaj Więcej

Automatyzacja marketingu – o co w tym chodzi?

w kategorii: Artykuły | 0

Czym jest automatyzacja marketingu Dzisiejszy przedsiębiorca, który chce się dalej rozwijać i z sukcesem utrzymywać na rynku, musi być świadomy swoich możliwości oraz wymagań potencjalnego docelowego klienta. Tym samym musi być stale na bieżąco – powinien śledzić działania swojej konkurencji i starać się ją przegonić lub przynajmniej dorównać jej kroku. W świadomości … Czytaj Więcej

1 2

Zobacz Ofertę Promocji i Marketingu Internetowego