Outsourcing marketingu – to się opłaca

w kategorii: Artykuły | 0

Co to jest outsourcing marketingu? Czy warto zlecać promowanie firmy zewnętrznym agencjom? Czy outsourcing się opłaca? Ile kosztuje outsourcing i od czego zacząć? Jeśli prowadzisz małą lub średnią firmę, ten tekst powinien Cię zainteresować i być może (mamy nadzieję) zachęcić do działania!

Mailing reklamowy

w kategorii: Artykuły | 0

Newslettery przychodzą do każdego z nas niemal każdego dnia. Dostajemy je od firm, portali informacyjnych, sklepów internetowych, a niekiedy nawet od placówek administracyjnych. W dzisiejszych czasach zastępują one ulotki i gazetki promocyjne. Są tańsze, szybsze, nie ulegają zniszczeniu i są ekologiczne! O tym jak będzie skonstruowany newsletter decydują przede wszystkim potrzeby klienta. … Czytaj Więcej

Intuicyjność sklepu internetowego

w kategorii: Artykuły | 0

Istnieje kilka wspólnych cech charakteryzujących obecnych użytkowników Internetu. Jedną z nich jest nieustanny pośpiech i niechęć do czekania. Zakupy w Internecie mają być przyjemne, ale przede wszystkim proste i szybkie. Profesjonalny sklep internetowy powinien być intuicyjny –  czytelny, wygodny i posiadający przejrzysty interfejs. Dla użytkownika sklep musi być jak najłatwiejszy w obsłudze, … Czytaj Więcej

Dlaczego warto odświeżyć stronę internetową?

w kategorii: Artykuły | 0

Internet rozwinął się w ciągu kilku ostatnich lat bardzo mocno. W 2005 roku jeszcze nikt nie słyszał o Facebook-u, Mapach Google czy YouTube, obecnie ludzie nie wyobrażają sobie funkcjonowania bez tych internetowych wynalazków. Co chwilę pojawiają się nowe technologie, nowe standardy projektowania stron internetowych czy też nowe funkcjonalności. Jednocześnie zmienia się także … Czytaj Więcej

Jak powinna wyglądać strona internetowa?

w kategorii: Artykuły | 0

Jak wygląda dobrze zrobiona strona internetowa? Ile powinna kosztować? Jak zrobić ją dobrze i możliwie tanio? A przede wszystkim – jak nie dać się naciągnąć? Jeśli zadajesz sobie takie pytania możliwe, że szukasz specjalisty bądź firmy wyspecjalizowanej w tworzeniu stron internetowych. Bardzo często zaczynamy od wyszukiwarki Google, i jest to o tyle … Czytaj Więcej

Tworzenie stron internetowych

w kategorii: Artykuły | 0

Nie ma Cię w Internecie? Nie istniejesz! W obecnych czasach mocno przyjęło się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz… Powiedzenie żartobliwe, ale jest w nim spore ziarno prawdy! Obecnie strona internetowa staje się najważniejszym i skutecznym narzędziem pozyskiwania klienta. Jest podstawowym źródłem informacji o firmie, dzięki któremu … Czytaj Więcej

Co to jest domena i hosting?

w kategorii: Artykuły | 0

Co to jest domena? Domena to unikalny adres, pod którym kryje się strona internetowa – Twoja wizytówka w internecie. Pierwszą domeną internetową w historii była nordu.net (powstała w styczniu 1985 r.), jednak nie została ona oficjalnie zarejestrowana. Z kolei pierwszą zarejestrowaną domeną była symbolics.com (15 marca 1985 r.). Podstawową zasadą, jaką powinna kierować … Czytaj Więcej

Jak prowadzić blog firmowy?

w kategorii: Aktualności | 0

Blog firmowy jest bardzo skutecznym i dosyć tanim narzędziem marketingowym. Jest to doskonała forma pozyskiwania nowych klientów i leadów sprzedażowych. Aktualne, wartościowe treści z pewnością przyciągną wielu nowych użytkowników. Wystarczy przestrzegać kilku zasad, aby nasza strona internetowa osiągnęła wyższą konwersję. Jak prowadzić blog firmowy? Aktualne treści Jeżeli już zdecydowaliśmy się na bloga … Czytaj Więcej

SEO PR . Pozytywny wizerunek firmy w sieci

w kategorii: Aktualności | 0

Istnieje wiele rodzajów SEO. Jednym z nich jest SEO PR, czyli powiązanie działań pozycjonerskich z public relations. Celem tych działań jest wysoka pozycja strony w sieci i pozytywny wizerunek firmy. Kreowanie tego typu działań wizerunkowych ma dotrzeć do jak największej liczby odbiorców wyszukujących naszą firmę w sieci oraz stworzyć jej pozytywny odbiór. … Czytaj Więcej

Zmiany na Facebooku 2018

w kategorii: Aktualności | 0

Dlaczego Facebook się zmienia? Zmiany na Facebooku 2018 Facebook ciągle się rozwija i powołuje do życia nowe algorytmy. Podyktowane jest to obawą o utratę użytkowników oraz skróceniem czasu, jaki użytkownicy spędzają w serwisie. Permanentne zmiany spędzają sen z powiek firmom marketingowym. Celem Facebooka jest m.in. walka z fake newsami, odbudowanie więzi społecznych … Czytaj Więcej

Identyfikacja wizualna. Znaczenie kolorów w marketingu.

w kategorii: Aktualności | 0

Identyfikacja wizualna. Znaczenie kolorów w marketingu. Amerykańscy naukowcy zbadali wpływ kolorów na rozpoznawalność danej marki. Okazało się, że aż 80% klientów kojarzy daną markę z określoną barwą. Kolory są jednym z głównych elementów zachęcających nas do działania. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo oddziałują one na naszą podświadomość. Kolory ciepłe bardziej … Czytaj Więcej

1 2

Zobacz Ofertę Promocji i Marketingu Internetowego