uKONTENTowani.pl
  • Oferta
    • Konsultacje i doradztwo
      • Strategie Marketingu Internetowego
    • Analityka Internetowa
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piksel Facebook
    • Pozycjonowanie
      • Optymalizacja stron internetowych
      • Pozycjonowanie Lokalne
      • Pozycjonowanie Stron Internetowych
      • Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
      • Audyt SEO
      • Analiza Słów Kluczowych
    • Social Media
    • Reklama Google Ads
    • Strony i Sklepy Internetowe
      • Sklepy Internetowe
      • Strony Internetowe
    • Content Marketing
  • Case Studies
  • O Nas
    • Historia
    • Polityka jakości
    • Wartości
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
newsletter mailing reklamowy

Mailing reklamowy – po co i jak?

Newslettery przychodzą do każdego z nas niemal każdego dnia. Dostajemy je od firm, portali informacyjnych, sklepów internetowych, a niekiedy nawet od placówek administracyjnych. Mailing reklamowy w dzisiejszych czasach zastępuje ulotki i gazetki promocyjne. Jego popularność jest tak duża, ponieważ jest tańszy i szybszy od ulotek, nie ulega zniszczeniu oraz jest ekologiczny! Skonstruowanie odpowiedniego mailingu reklamowego ma swój początek w potrzebach klienta. To one decydują o tym czy newsletter jest graficzny czy składa się niemal wyłącznie z tekstu. Zazwyczaj jednak optymalnym połączeniem jest tekst wraz z przykuwającą uwagę grafiką.

Po co wysyłane są newslettery?

Dla jednych firm to po prostu forma reklamy, powiadomienia o promocji lub sposób na podtrzymywanie kontaktu z klientem. Natomiast dla instytucji newslettery z reguły pełnią funkcje informacyjno–promocyjną.

Newslettery mogą być wysyłane jako:

  • forma informacji o nowym produkcie (promocja),
  • reklama nowej firmy, nowej instytucji (wejście na rynek),
  • regularny mail z informacjami bieżącymi (najczęstsza praktyka),
  • mail zachęcający do zapisania się na newsletter/do wzięcia udziału w akcji (zaproszenie).

Co zyskasz przez mailing reklamowy

  • klienta, który jest „na bieżąco” z Twoją firmą/produktem,
  • lojalność klientów, którzy lubią wiedzieć o nowościach,
  • nowych klientów,
  • dobre relacje z klientem.

Do kogo wysyłamy newslettery?

Z zasady newslettery wysyłamy do odbiorców, którzy zapisali się w jakiś sposób na listy mailingowe. Są to na przykład klienci naszych sklepów oraz użytkownicy naszych serwisów czy też inne osoby, które pozostawiły swoje dane w naszej bazie danych. Dodatkowo najczęściej bazę danych otrzymujemy od zleceniodawcy, dla którego przygotowujemy newsletter. Dzięki temu mamy pewność, że mailing trafi do możliwie wielu odbiorców z grupy docelowej. Jeżeli jednak dana firma nie posiada swojej bazy, możemy udostępnić adresy z naszej bazy zawierającej ponad 350 000 adresów firm z różnych branż – nasza baza uwzględnia jednak wyłącznie firmy – nie posiadamy w bazie adresów prywatnych.

Ile newsletterów i w jakim tempie?

Lata praktyki w biznesie internetowym pozwoliły nam zdobyć dobrą i cenną wiedzę. Dzięki temu wiemy, że optymalna wysyłka to jeden mail w tygodniu – co za dużo to niezdrowo. Z drugiej strony nie powinniśmy też naszym odbiorcom dawać o sobie zapomnieć.

Jak przebiega proces projektowania newslettera?

Jeżeli chcesz wysyłać newsletter regularnie, to przy okazji pierwszego newslettera kreujemy szablon, który następnie uzupełniamy o bieżące dane. Dzięki temu maile, które będą otrzymywać Twoi klienci, będą spójne wizualnie. 

Jeżeli konstruujemy mailing reklamowy jednorazowo lub pierwszy raz to potrzebujemy następujących informacji:

  • aktualnych danych kontaktowych, które będą używane w newsletterze,
  • do jakiej grupy docelowej skierowany jest newsletter,
  • jak rozległy ma być,
  • jakie produkty/marki/wydarzenia/informacje ma promować,
  • wskazane są materiały promocyjne (logo, fotografie, grafiki).

Co zapewnia nasza agencja w ofercie mailingu reklamowego?

  • doradztwo w zakresie projektowania newsletterów oraz budowy własnej bazy odbiorców,
  • analizę porównawczą newsletterów konkurencji,
  • profesjonalną i atrakcyjną kreację newslettera,
  • profesjonalną wysyłkę,
  • raport kampanii,
  • optymalizację kolejnych wysyłek.
Intuicyjność sklepu internetowego Outsourcing marketingu – to się opłaca

Related Posts

pojęcia marketingu internetowego - mini słownik

Artykuły

Pojęcia marketingu internetowego – mini słownik

eko content co to jest?

Artykuły

Jak tworzyć eko content?

Jak sprzedawać trudne produkty i usługi w internecie?

Artykuły

Jak sprzedawać trudne produkty i usługi w internecie?

Najnowsze wpisy

  • Pojęcia marketingu internetowego – mini słownik
  • Jak tworzyć eko content?
  • Jak sprzedawać trudne produkty i usługi w internecie?
  • Reklama natywna. As w rękawie.
  • Nowy algorytm Google – BERT

Kategorie

  • Artykuły

Oferta

  • Analityka Internetowa
  • Content Marketing
  • Konsultacje i doradztwo
  • Reklama Google Ads
  • SEO
  • Social Media
  • Strony i Sklepy Internetowe

Działania w social mediach

  • Prowadzenie Kanału Facebook
  • Pinterest
  • Instagram
  • Kampania Reklamowa Facebook Ads

Kontakt

uKONTENTowani Sp. z o.o.
uKONTENTowani.pl
ul. Łużycka 17
Zielona Góra 65-601
+48 571 255 124
biuro@ukontentowani.pl