Menu
agencja marketingowa ukontentowani
  • Oferta
    • Konsultacje i doradztwo
      • Strategie Marketingu Internetowego
    • Analityka Internetowa
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piksel Facebook
    • Pozycjonowanie
      • Optymalizacja stron internetowych
      • Pozycjonowanie Lokalne
      • Pozycjonowanie Stron Internetowych
      • Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
      • Audyt SEO
      • Analiza Słów Kluczowych
    • Social Media
    • Reklama Google Ads
    • Strony i Sklepy Internetowe
      • Sklepy Internetowe
      • Strony Internetowe
    • Content Marketing
  • Portfolio
  • O Nas
    • Historia
    • Polityka jakości
    • Wartości
    • Referencje
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
  • Wycena
Close Menu
newsletter mailing reklamowy

Mailing reklamowy – po co i jak?

Newslettery przychodzą do każdego z nas niemal każdego dnia. Dostajemy je od firm, portali informacyjnych, sklepów internetowych, a niekiedy nawet od placówek administracyjnych. Mailing reklamowy w dzisiejszych czasach zastępuje ulotki i gazetki promocyjne. Jego popularność jest tak duża, ponieważ jest tańszy i szybszy od ulotek, nie ulega zniszczeniu oraz jest ekologiczny! Skonstruowanie odpowiedniego mailingu reklamowego ma swój początek w potrzebach klienta. To one decydują o tym czy newsletter jest graficzny czy składa się niemal wyłącznie z tekstu. Zazwyczaj jednak optymalnym połączeniem jest tekst wraz z przykuwającą uwagę grafiką.

Po co wysyłane są newslettery?

Dla jednych firm to po prostu forma reklamy, powiadomienia o promocji lub sposób na podtrzymywanie kontaktu z klientem. Natomiast dla instytucji newslettery z reguły pełnią funkcje informacyjno–promocyjną.

Newslettery mogą być wysyłane jako:

  • forma informacji o nowym produkcie (promocja),
  • reklama nowej firmy, nowej instytucji (wejście na rynek),
  • regularny mail z informacjami bieżącymi (najczęstsza praktyka),
  • mail zachęcający do zapisania się na newsletter/do wzięcia udziału w akcji (zaproszenie).

Co zyskasz przez mailing reklamowy

  • klienta, który jest „na bieżąco” z Twoją firmą/produktem,
  • lojalność klientów, którzy lubią wiedzieć o nowościach,
  • nowych klientów,
  • dobre relacje z klientem.

Do kogo wysyłamy newslettery?

Z zasady newslettery wysyłamy do odbiorców, którzy zapisali się w jakiś sposób na listy mailingowe. Są to na przykład klienci naszych sklepów oraz użytkownicy naszych serwisów czy też inne osoby, które pozostawiły swoje dane w naszej bazie danych. Dodatkowo najczęściej bazę danych otrzymujemy od zleceniodawcy, dla którego przygotowujemy newsletter. Dzięki temu mamy pewność, że mailing trafi do możliwie wielu odbiorców z grupy docelowej. Jeżeli jednak dana firma nie posiada swojej bazy, możemy udostępnić adresy z naszej bazy zawierającej ponad 350 000 adresów firm z różnych branż – nasza baza uwzględnia jednak wyłącznie firmy – nie posiadamy w bazie adresów prywatnych.

Ile newsletterów i w jakim tempie?

Lata praktyki w biznesie internetowym pozwoliły nam zdobyć dobrą i cenną wiedzę. Dzięki temu wiemy, że optymalna wysyłka to jeden mail w tygodniu – co za dużo to niezdrowo. Z drugiej strony nie powinniśmy też naszym odbiorcom dawać o sobie zapomnieć.

Jak przebiega proces projektowania newslettera?

Jeżeli chcesz wysyłać newsletter regularnie, to przy okazji pierwszego newslettera kreujemy szablon, który następnie uzupełniamy o bieżące dane. Dzięki temu maile, które będą otrzymywać Twoi klienci, będą spójne wizualnie. 

Jeżeli konstruujemy mailing reklamowy jednorazowo lub pierwszy raz to potrzebujemy następujących informacji:

  • aktualnych danych kontaktowych, które będą używane w newsletterze,
  • do jakiej grupy docelowej skierowany jest newsletter,
  • jak rozległy ma być,
  • jakie produkty/marki/wydarzenia/informacje ma promować,
  • wskazane są materiały promocyjne (logo, fotografie, grafiki).

Co zapewnia nasza agencja w ofercie mailingu reklamowego?

  • doradztwo w zakresie projektowania newsletterów oraz budowy własnej bazy odbiorców,
  • analizę porównawczą newsletterów konkurencji,
  • profesjonalną i atrakcyjną kreację newslettera,
  • profesjonalną wysyłkę,
  • raport kampanii,
  • optymalizację kolejnych wysyłek.
Intuicyjność sklepu internetowego Outsourcing marketingu – to się opłaca

Related Posts

błędy w pozycjonowaniu

Artykuły

Błędy SEO – 6 podstawowych błędów w pozycjonowaniu

Legalny konkurs na Facebooku - jak go zorganizować?

Artykuły

Legalny konkurs na Facebooku – jak go zorganizować?

memy jak ich używać

Artykuły

Memy – co to jest i jak ich używać?

Najnowsze wpisy

  • Błędy SEO – 6 podstawowych błędów w pozycjonowaniu
  • Legalny konkurs na Facebooku – jak go zorganizować?
  • Memy – co to jest i jak ich używać?
  • Marketing w czasie kryzysu – na jakich działaniach należy się skupić?
  • Jak analizować statystyki na Facebooku

Kategorie

  • Artykuły

Oferta

  • Analityka Internetowa
  • Content Marketing
  • Konsultacje i doradztwo
  • Reklama Google Ads
  • SEO
  • Social Media
  • Strony i Sklepy Internetowe

Działania w social mediach

  • Prowadzenie Kanału Facebook
  • Pinterest
  • Instagram
  • Kampania Reklamowa Facebook Ads

Kontakt

uKONTENTowani Sp. z o.o.
uKONTENTowani.pl
ul. Łużycka 17
Zielona Góra 65-601
+48 571 255 124
biuro@ukontentowani.pl
opinia google
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość na naszej stronie internetowej. Więcej informacji o plikach cookie, z których korzystamy, lub o ich wyłączeniu w polityce prywatności. Polityka prywatnościAKCEPTUJĘ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.