Menu
agencja marketingowa ukontentowani
  • Oferta
    • Konsultacje i doradztwo
      • Strategie Marketingu Internetowego
    • Analityka Internetowa
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piksel Facebook
    • Pozycjonowanie
      • Optymalizacja stron internetowych
      • Pozycjonowanie Lokalne
      • Pozycjonowanie Stron Internetowych
      • Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
      • Audyt SEO
      • Analiza Słów Kluczowych
    • Social Media
    • Reklama Google Ads
    • Strony i Sklepy Internetowe
      • Sklepy Internetowe
      • Strony Internetowe
    • Content Marketing
  • Portfolio
  • O Nas
    • Historia
    • Polityka jakości
    • Wartości
    • Referencje
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
  • Wycena
Close Menu
profil firmowy na instagramie dlaczego warto

Dlaczego warto mieć profil firmowy na Instagramie?

Instagram to platforma bardzo szybko zyskująca popularność. Jeśli zależy Ci na promocji Twojego produktu, zwiększeniu sprzedaży czy budowaniu świadomości marki to zdecydowanie powinieneś rozważyć utworzenie profilu firmowego. Dlaczego warto mieć profil firmowy na Instagramie? Poniżej przedstawiam zaledwie kilka cennych funkcjonalności serwisu, które pomogą Ci w odpowiedzi na to pytanie.

Prezentujesz się naprawdę dużej publiczności.

Obecnie na Instagramie zarejestrowanych jest już ponad 1 miliard użytkowników! Najwięcej z nich to ludzie młodzi w wieku od 13 do 25 lat. Jeśli ta grupa wiekowa jest Twoją grupą docelową – Instagram to z pewnością miejsce dla Ciebie. Bądź tam, gdzie są Twoi klienci.

Budujesz świadomość marki i stwarzasz możliwość interakcji ze swoimi klientami.

Prowadząc profil firmowy na Instagramie, budujesz pewnego rodzaju społeczność. Możesz nie tylko komunikować treści swoim odbiorcom, ale także zbierać od nich feedback. Użytkownicy mają możliwość komentowania Twoich treści, jak i pisania wiadomości prywatnych. Słowem, jesteś bliżej swoich klientów.

W łatwy oraz atrakcyjny sposób docierasz do klientów.

Instagram to platforma opierająca się na zdjęciach, a większość ludzi to wzrokowcy. Nie bez powodu zwykło się mawiać „Klienci kupują oczami”. Odbiór informacji ze zdjęcia jest dla klienta szybki i niewymagający. Jeśli zadbasz o ciekawy wygląd Twojego produktu na zdjęciach, bardzo prawdopodobne, że ktoś zainteresuje się nim tylko dzięki dobrej prezentacji produktu.

Masz wiele możliwości ciekawej prezentacji produktu/ usługi.

Instagram wciąż się rozwija i stwarza nowe możliwości ciekawego udostępniania treści. Jedną z niezwykle ciekawych funkcji w serwisie są relacje InstaStories. W dużym uproszczeniu są to krótkie relacje w postaci zdjęć, filmów lub grafik znikające z profilu po 24 godzinach. Relacje na Instagramie dają wiele możliwości dotarcia do klientów oraz zwiększania sprzedaży. Przykład? Informowanie o promocjach i rabatach. Jeśli na InstaStories regularnie będziesz umieszczał informacje o obniżce cen, użytkownik będzie zaglądał tam częściej, w nadziei na pojawiający się kod rabatowy. Co więcej, zaangażowanie użytkowników względem InstaStories jest spotęgowane faktem ich znikania po 24 godzinach. Użytkownik czuje, że coś może go ominąć, dlatego angażuje się w sprawdzanie nowości jak najszybciej.

Krótka ścieżka zakupowa.

Na wrzuconych na Instagram zdjęciach możesz oznaczyć produkty, które sprzedajesz w sklepie online. Kilka kliknięć i użytkownik kupuje dokładnie to, co pokazałeś mu na zdjęciu. Billboardy przydrożne takiej funkcji nie oferują 😉 Być może dlatego warto inwestować w profil firmowy na Instagramie?

Wyżej wymienione zalety i funkcjonalności to oczywiście nie wszystko, co oferuje Instagram. Platforma stwarza wiele możliwości marketingowych, a dodatkowo nieustannie się rozwija i proponuje coraz nowsze rozwiązania. Pozostaje tylko pytanie, jak je wykorzystasz do promocji Twojej marki? Jeśli masz wątpliwości lub pytania, zgłoś się do nas. Zaproponujemy najlepsze rozwiązania oraz stworzymy strategię odpowiednią dla Twojego biznesu. Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty na prowadzenie profilu firmowego na Instagramie.

SVG – nowe podejście do grafik na stronie www Które social media są najlepsze dla promocji Twojej firmy?

Related Posts

błędy w pozycjonowaniu

Artykuły

Błędy SEO – 6 podstawowych błędów w pozycjonowaniu

Legalny konkurs na Facebooku - jak go zorganizować?

Artykuły

Legalny konkurs na Facebooku – jak go zorganizować?

memy jak ich używać

Artykuły

Memy – co to jest i jak ich używać?

Najnowsze wpisy

  • Błędy SEO – 6 podstawowych błędów w pozycjonowaniu
  • Legalny konkurs na Facebooku – jak go zorganizować?
  • Memy – co to jest i jak ich używać?
  • Marketing w czasie kryzysu – na jakich działaniach należy się skupić?
  • Jak analizować statystyki na Facebooku

Kategorie

  • Artykuły

Oferta

  • Analityka Internetowa
  • Content Marketing
  • Konsultacje i doradztwo
  • Reklama Google Ads
  • SEO
  • Social Media
  • Strony i Sklepy Internetowe

Działania w social mediach

  • Prowadzenie Kanału Facebook
  • Pinterest
  • Instagram
  • Kampania Reklamowa Facebook Ads

Kontakt

uKONTENTowani Sp. z o.o.
uKONTENTowani.pl
ul. Łużycka 17
Zielona Góra 65-601
+48 571 255 124
biuro@ukontentowani.pl
opinia google
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość na naszej stronie internetowej. Więcej informacji o plikach cookie, z których korzystamy, lub o ich wyłączeniu w polityce prywatności. Polityka prywatnościAKCEPTUJĘ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.