Menu
agencja marketingowa ukontentowani
  • Oferta
    • Konsultacje i doradztwo
      • Strategie Marketingu Internetowego
    • Analityka Internetowa
      • Google Analytics
      • Google Tag Manager
      • Piksel Facebook
    • Pozycjonowanie
      • Optymalizacja stron internetowych
      • Pozycjonowanie Lokalne
      • Pozycjonowanie Stron Internetowych
      • Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
      • Audyt SEO
      • Analiza Słów Kluczowych
    • Social Media
    • Reklama Google Ads
    • Strony i Sklepy Internetowe
      • Sklepy Internetowe
      • Strony Internetowe
    • Content Marketing
  • Portfolio
  • O Nas
    • Historia
    • Polityka jakości
    • Wartości
    • Referencje
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
  • Wycena
Close Menu
jak prowadzić blog firmowy?

Jak prowadzić blog firmowy?

Blog firmowy jest bardzo skutecznym i dosyć tanim narzędziem marketingowym. Jest to doskonała forma pozyskiwania nowych klientów i leadów sprzedażowych. Aktualne, wartościowe treści z pewnością przyciągną wielu nowych użytkowników. Wystarczy przestrzegać kilku zasad, aby nasza strona internetowa osiągnęła wyższą konwersję.

Jak prowadzić blog firmowy?

Aktualne treści

Jeżeli już zdecydowaliśmy się na bloga firmowego, warto zadbać, aby pojawiały się na nim aktualne treści. Przyjmuje się, że powinno się publikować artykuł na blogu firmowym średnio raz na tydzień lub dwa. Jeżeli będziemy publikować treści raz na trzy miesiące nie przyniesie to oczekiwanych skutków. Google bardzo lubi świeże, aktualne treści.

Unikalny content

Nie trzeba chyba dodawać, że unikalny i jedyny w swoim rodzaju content to podstawa sukcesu. Ważne jest też, aby treści były zróżnicowane i interesujące dla odbiorcy. Musimy pamiętać, że nasz blog firmowy odwiedzają nie tylko nasi klienci, ale i nowi użytkownicy, których w jakiś sposób musimy zachęcić, aby pozostali z nami na dłużej.

Optymalizacja treści

Jeśli publikujemy artykuł dotyczący naszych produktów lub usług warto zoptymalizować go pod kątem słów i fraz kluczowych. Blog firmowy świetnie sprawdza się w pomocy w pozycjonowaniu strony, czy sklepu internetowego w Google. Warto również unikać specjalistycznego słownictwa zarezerwowanego dla znawców danej branży – dla wielu klientów może może się ono okazać niezrozumiałe.

Sposób przedstawienia

Gdy mamy już napisany bardzo ciekawy artykuł nie wystarczy go tylko opublikować. Warto pokusić się o podzielenie tekstu na akapity i nadanie im odpowiednich nagłówków. Wówczas treść będzie bardziej przejrzysta i czytelna dla oka. Także grafiki, filmy wideo, różnego rodzaju wykresy, infografiki przyciągają wzrok. Oczywiście przed dodaniem zdjęcia do strony należy zadbać o odpowiednie nazwanie pliku.

Blog firmowy – zalety:

  • wyższa pozycja w Google,
  • wartościowe treści,
  • budowanie świadomości marki,
  • pozyskiwanie unikalnych linków,
  • wzrost konwersji na stronie,
  • kontakt z klientem,
  • budowanie leadów sprzedażowych
Wywiad z Rafałem Wachnikiem w Linkhouse Co to jest domena i hosting?

Related Posts

błędy w pozycjonowaniu

Artykuły

Błędy SEO – 6 podstawowych błędów w pozycjonowaniu

Legalny konkurs na Facebooku - jak go zorganizować?

Artykuły

Legalny konkurs na Facebooku – jak go zorganizować?

memy jak ich używać

Artykuły

Memy – co to jest i jak ich używać?

Najnowsze wpisy

  • Błędy SEO – 6 podstawowych błędów w pozycjonowaniu
  • Legalny konkurs na Facebooku – jak go zorganizować?
  • Memy – co to jest i jak ich używać?
  • Marketing w czasie kryzysu – na jakich działaniach należy się skupić?
  • Jak analizować statystyki na Facebooku

Kategorie

  • Artykuły

Oferta

  • Analityka Internetowa
  • Content Marketing
  • Konsultacje i doradztwo
  • Reklama Google Ads
  • SEO
  • Social Media
  • Strony i Sklepy Internetowe

Działania w social mediach

  • Prowadzenie Kanału Facebook
  • Pinterest
  • Instagram
  • Kampania Reklamowa Facebook Ads

Kontakt

uKONTENTowani Sp. z o.o.
uKONTENTowani.pl
ul. Łużycka 17
Zielona Góra 65-601
+48 571 255 124
biuro@ukontentowani.pl
opinia google
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość na naszej stronie internetowej. Więcej informacji o plikach cookie, z których korzystamy, lub o ich wyłączeniu w polityce prywatności. Polityka prywatnościAKCEPTUJĘ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.