Analiza Zachowań Użytkowników w Internecie

Zobacz jakie dedykowane usługi przygotowaliśmy dla Ciebie i wybierz najbardziej interesującą Cię dziedzinę. Zadzwoń i skontaktuj się z nami, abyśmy mogli porozmawiać o Twoich potrzebach!

Google Analytics to darmowe narzędzie analityki internetowej od Google. Po podstawowej integracji uzyskasz dane między innymi o najczęściej oglądanych stronach, zaangażowaniu użytkowników, poznasz ich demografie. Dzięki określeniu i integracji celów dla witryny dowiesz się, które źródła ruchu i ścieżki prowadzą użytkowników do ich realizacji

Google Tag Manager to narzędzie od Google dzięki, któremu oszczędzisz czas i pieniądze na integracji różnych kodów i skryptów bez programistów i działu IT. Posiada dużą ilość wbudowanych tagów, zmiennych i reguł, dzięki, którym szybko skonfigurujesz takie narzędzia jak Google Analytics, Google AdWords, Hot Jar, Callpage, Sales Manago, czy Piksel Facebook.

Dzięki Pikselowi Facebooka dowiesz się więcej na temat użytkowników i ich zachowań w witrynie, stworzysz listy odbiorców dla reklam Facebook, sprawdzisz efektywność reklam. Zaawansowanej konfiguracja piksela daje Ci informacje o tym czy wyświetlali kluczowe strony w Twojej witrynie, czy dokonywali zakupów, dodawali produkty do koszyka.