Analityka Internetowa
Podobno 50 procent pieniędzy wydawanych na reklamę jest tracone. Na szczęście z pomocą przychodzi analityka internetowa. Dobrze zintegrowane narzędzia analityczne Google i Facebook pomogą Ci zdecydować o tym, jakie metody promocji sprawdzają się w Twoim biznesie.
Analiza Zachowań Użytkowników w Internecie – analityka internetowa
Zobacz jakie dedykowane usługi przygotowaliśmy dla Ciebie i wybierz najbardziej interesującą Cię dziedzinę.
Zadzwoń i skontaktuj się z nami, abyśmy mogli porozmawiać o Twoich potrzebach!
Doskonałym darmowym narzędziem do analityki internetowej jest Google Analytics od Google. Po podstawowej integracji uzyskasz dane między innymi o najczęściej oglądanych stronach i zaangażowaniu użytkowników. Poznasz także ich demografię. Dzięki określeniu i integracji celów dla witryny dowiesz się, które źródła ruchu i ścieżki prowadzą użytkowników do ich realizacji
Google Tag Manager to narzędzie od Google dzięki, któremu oszczędzisz czas i pieniądze na integracji różnych kodów i skryptów bez programistów i działu IT. Narzędzie posiada także dużą ilość wbudowanych tagów, zmiennych i reguł. A to z kolei pomoże Ci szybko skonfigurować takie narzędzia jak Google Analytics, Google AdWords, Hot Jar, Callpage, Sales Manago, czy Piksel Facebook.
Piksel Facebooka pozwoli dowiedzieć Ci się więcej na temat użytkowników i ich zachowań w witrynie. Możesz też stworzyć listy odbiorców dla reklam Facebook oraz sprawdzić efektywność reklam. Zaawansowana konfiguracja piksela daje Ci informacje o tym czy odwiedzający wyświetlali kluczowe strony w Twojej witrynie, czy dokonywali zakupów, a także czy dodawali produkty do koszyka.