Skip to content

Analityka Internetowa

Podobno 50 procent pieniędzy wydawanych na reklamę jest tracone. Na szczęście z pomocą przychodzi analityka internetowa. Dobrze zintegrowane narzędzia analityczne Google i Facebook pomogą Ci zdecydować o tym, jakie metody promocji sprawdzają się w Twoim biznesie.

Analiza Zachowań Użytkowników w Internecie – analityka internetowa

Zobacz jakie dedykowane usługi przygotowaliśmy dla Ciebie i wybierz najbardziej interesującą Cię dziedzinę.

Zadzwoń i skontaktuj się z nami, abyśmy mogli porozmawiać o Twoich potrzebach!

Google Analytics

Doskonałym darmowym narzędziem do analityki internetowej jest Google Analytics od Google. Po podstawowej integracji uzyskasz dane między innymi o najczęściej oglądanych stronach i zaangażowaniu użytkowników. Poznasz także ich demografię. Dzięki określeniu i integracji celów dla witryny dowiesz się, które źródła ruchu i ścieżki prowadzą użytkowników do ich realizacji

Google Tag Manager

Google Tag Manager to narzędzie od Google dzięki, któremu oszczędzisz czas i pieniądze na integracji różnych kodów i skryptów bez programistów i działu IT. Narzędzie posiada także dużą ilość wbudowanych tagów, zmiennych i reguł. A to z kolei pomoże Ci  szybko skonfigurować takie narzędzia jak Google Analytics, Google AdWords, Hot Jar, Callpage, Sales Manago, czy Piksel Facebook.

Pixel Facebook

Piksel Facebooka pozwoli dowiedzieć Ci się więcej na temat użytkowników i ich zachowań w witrynie. Możesz też stworzyć listy odbiorców dla reklam Facebook oraz sprawdzić efektywność reklam. Zaawansowana konfiguracja piksela daje Ci informacje o tym czy odwiedzający wyświetlali kluczowe strony w Twojej witrynie, czy dokonywali zakupów, a także czy dodawali produkty do koszyka.