Sprawdzisz, jak i czy odbiorcy dokonują konwersji na stronie oraz jak przełączają się między urządzeniami przed dokonaniem konwersji.

Zadbasz o to, by reklamy wyświetlały się osobom, w przypadku których wystąpienia konwersji, np. dokonania zakupu czy wypełnienia formularza, jest najwyższe.

Stworzysz grupy niestandardowych odbiorców dla osób, które podejmują konkretne działania w witrynie, takie jak wyświetlenie kluczowej strony, wysłanie formularza, obejrzenie produktu, dodanie do koszyka.

Znajdziesz więcej osób podobnych do Twoich najlepszych klientów.

Stworzysz właściwe i dopasowane czasowo reklamy na Facebooku na podstawie produktów, które użytkownicy oglądali w Twojej witrynie

Uzyskasz kompleksowe dane i przeprowadzisz analizy dotyczące osób odwiedzających Twoją witrynę.

Chciałbyś wdrożyć Piksel Facebook w swojej witrynie?

Zadzwoń lub napisz do Nas!