Piksel Facebook
Piksel Facebooka to fragment kodu dla stron i sklepów internetowych, umożliwiający pomiar, optymalizację i tworzenie grup odbiorców kampanii reklamowych oraz ruchu na Twojej stronie. Dzięki integracji piksela Facebooka będziesz prowadził skuteczniejsze kampanie reklamowe, wykorzystując działania podejmowane przez odbiorców w witrynie.
Co daje integracja Piksela Facebooka
Sprawdzisz, jak i czy odbiorcy dokonują konwersji na stronie oraz jak przełączają się między urządzeniami przed dokonaniem konwersji.
Zadbasz o to, by reklamy wyświetlały się osobom, w przypadku których wystąpienia konwersji, np. dokonania zakupu czy wypełnienia formularza, jest najwyższe.
Stworzysz grupy niestandardowych odbiorców dla osób, które podejmują konkretne działania w witrynie, takie jak wyświetlenie kluczowej strony, wysłanie formularza, obejrzenie produktu, dodanie do koszyka.
Znajdziesz więcej osób podobnych do Twoich najlepszych klientów.
Stworzysz właściwe i dopasowane czasowo reklamy na Facebooku na podstawie produktów, które użytkownicy oglądali w Twojej witrynie
Uzyskasz kompleksowe dane i przeprowadzisz analizy dotyczące osób odwiedzających Twoją witrynę.