e-sklep
wdrożenie woocommerce, opisy produktów,
infografiki produktowe, blog
marketing online
social, content, SEO, Google Ads
identyfikacja wizualna
ulotki, instrukcje, etykiety

Baza wiedzy i sklep internetowy
Więcej niż tylko sklep
Stworzyliśmy sklep z materiałami i akcesoriami tapicerskimi, który nie jest tylko platformą sprzedażową. Chcieliśmy także aby strona punkttapicerski.pl była także bazą wiedzy dla majsterkowiczów i ludzi z branży. Dlatego bardzo mocno skupiliśmy się na opisach produktów i treściach poradnikowych. Wszystko oczywiście zaczęliśmy od analizy fraz kluczowych. Wiedząc już, na jakie słowa promować, przystąpiliśmy do tworzenia contentu.
Cała strona została dokładnie zoptymalizowana pod kątem widoczności w wyszukiwarce.
Trzeba się socializować
Czyli zabieramy się za prowadzenie social media
Po pierwszych sukcesach, które były owocem zmian zastosowanych na stronie sklepu i wdrożeniem nowych rozwiązań, namówiliśmy właściciela firmy, Mariusza, żeby pozwolił nam zacząć też prowadzić stronę firmową również na Facebooku. Mariusz miał już stworzony fanpage firmowy, ale zupełnie nie miał czasu się nim zajmować. Ale przecież od czego ma nas:)

Zaczęliśmy od ujednolicenia grafik i informacji na fanpage’u. Zmieniliśmy cover photo i opis działalności firmy. Sprawdziłyśmy jak działa konkurencja, jakie grupy dotyczące branży tapicerskiej funkcjonują na Facebooku, a przede wszystkim czym zainteresowani są ich użytkownicy.
Utworzony został sklep na Facebooku, aby w postach można było oznaczać produkty, oraz tworzyć reklamy dynamiczne.
Grzegorz zainstalował w kodzie strony piksel Facebooka, który pozwala nam śledzić zachowania użytkowników na stronie sklepu i wyświetlać im jak najlepiej dopasowane reklamy.
Po niecałych 7 miesiącach mamy ponad 900 polubień strony Punkt tapicerski na Facebooku.


Posty publikujemy niezbyt często, bo raz na tydzień, ale staramy się, aby zawierały merytoryczną wiedzę i były atrakcyjne wizualnie. Często są to informacje o nowych wpisach poradnikowych na stronie np. jakie tkaniny tapicerskie są odpowiednie dla posiadaczy zwierząt i dlaczego lub instrukcja jak uszyć kapcie z filcu. Tematy najczęściej wybieramy na podstawie wyszukiwań w Internecie oraz zapytań klientów Mariusza.
Powyższe efekty to wynik pracy zespołowej: Natalia pisze teksty i posty na FB, Asia robi grafiki na stronę, sociale oraz przygotowuje materiały do druku, Kasia ustawia reklamy na Facebooku, a Kuba robi Adsy w Google i wraz z Grzegorzem zajmują się optymalizacją strony pod SEO. Oprócz optymalizacji, Grzegorz zajmuje się sklepem od strony techniczno-programistycznej.
Z powodzeniem prowadzimy też inne kanały social media – Youtube i Pinterest.

