Wcześniej mieliśmy negatywne doświadczenia we współpracy z firmami zajmującymi się marketingiem internetowym. Współpracowaliśmy po kolei z trzema firmami, które mianują się jednymi z największych – tu się zgodzę. Przedstawiają się również jako najlepsze, niestety – w tym obszarze mamy inne zdanie.

W każdym z tych przypadków nie byliśmy usatysfakcjonowani. Za każdym razem, po wielu obietnicach, działo się nic albo prawie nic. Jedyne, co było systematyczne w tej współpracy, to faktury przysyłane na początku każdego miesiąca do naszej firmy.

Do oferty firmy uKONTENTowani podchodziliśmy z dużą rezerwą. Również dlatego, że nie jest to firma tak duża jak wcześniejsze. Nasze obawy w ich przypadku okazały się całkowicie nieuzasadnione.

Może właśnie dlatego, że nie jest to korporacja, a grono ludzi, którzy bardzo lubią to co robią i bawią się pracą.  Kontakt z nimi to też bardzo ważny w pracy “uśmiech na twarzy”, bo zazwyczaj rozmowy są przyjemne i oczywiście konstruktywne. Zarówno wyniki ich pracy, jak i ich podejście do niej, bardzo nam odpowiada.

Współpracę z uKONTENTowani Sp. z o.o. rozpoczęliśmy w bardzo, jak się okazało, szczęśliwym dla nas momencie. Byliśmy w przededniu publikacji nowej strony internetowej. Dziś już wiemy, że gdybyśmy na nich nie trafili, to wielce prawdopodobne, że stracilibyśmy bardzo znaczącą część ruchu na stronie. Prawdopodobnie w dużej części nie do uratowania. 

Dzięki ich zabiegom po roku współpracy i po dołożeniu całkiem nowych grup produktowych, statystyki pokazują wzrost ponad 160% w ruchu wyszukiwarki Google. Powierzyliśmy im również wykonanie i stałą optymalizację kampanii Google Ads. Stała optymalizacja kampanii Google Ads spowodowała, że obniżony został średni koszt kliknięcia reklamy z 1zł na 0,2zł, a cały ruch wzrósł o ponad 1000% rok do roku. Tak, ponad tysiąc, nie jest to literówka.

Jak to się stało? Pewnie dlatego, że specjaliści z uKONTENTowani bardzo mocno naciskali na kosztowną, ale rzetelną analizę fraz kluczowych. Wcześniej, w naszej opinii była ona zbędna, bo przecież wiemy, co sprzedajemy. Z perspektywy tego roku współpracy bardzo się cieszymy, że nas przekonali, bo tu właśnie leżał fundament sukcesu. Dziś już doskonale o tym wiemy i wprowadzenie każdego nowego produktu poprzedzamy analizą fraz kluczowych.

Fakt, że w firmie tej pracuje wielu specjalistów w różnych dziedzinach marketingu internetowego sprawia, że są bardzo kreatywni. Pomysły, które nam przedstawiają, są bardzo ciekawe i często odkrywcze.

Jeśli współpraca będzie przebiegała tak dobrze, jak do tej pory, to jestem przekonany, że potrwa długo.

Zdecydowanie polecam

Piotr Wentlant

Wentor – właściciel

PS. Agencja ta kładzie również bardzo duży nacisk na edukację klienta. To też im się udaje, bo rok temu miałbym problem ze zrozumieniem powyższej terminologii.