Audyt SEO to nic innego jak analiza strony internetowej pod kątem widoczności ważnych elementów strony dla robotów indeksujących wyszukiwarki Google. Jest to pierwszy krok prowadzący do uczynienia witryny przyjazną dla użytkowników Internetu oraz dostosowania jej do wymagań robotów indeksujących Googla. Celem audytu jest uwzględnienie parametrów, które mają wpływ na pozycjonowanie danej witryny, co w dalszym etapie ułatwia dobranie właściwej strategii marketingowej mającej na celu zwiększenie popularności strony.
Dzięki tym działaniom można dowiedzieć się, na co warto zwrócić uwagę, aby zwiększyć widoczność strony w internetowej w wyszukiwarce Google. Pozwala on rzetelnie ocenić kondycję witryny pod kątem optymalizacji oraz umożliwia wnikliwą analizę treści dla robotów Google oraz jej atrakcyjności dla użytkowników strony.
Jeżeli chcesz dostosować swoją stronę lub sklep internetowy do najnowszych standardów w zakresie zwiększenia jej widoczności w Internecie, konieczne będzie przeprowadzenie audytu SEO. Znacznie ułatwi to zaplanowanie dalszych etapów pracy nad witryną oraz dobranie optymalnych fraz kluczowych, które ściągną internautów na Twój portal internetowy.

Przeprowadzamy analizy witryn internetowych pod kątem dopasowania ich do wymagań wyszukiwarki Google. Na tej podstawie tworzymy raport, w którym dokumentujemy nasze spostrzeżenia i opisujemy sugerowane zmiany oraz to jak wdrożenie ich poprawi widoczność badanej strony w wynikach wyszukiwania.
Odpowiednia optymalizacja strony internetowej pozwala jej konkurować o najwyższe, czyli najlepsze pozycje, w sieci wyszukiwania Google. Tam właśnie chcemy zaprowadzić również Twoją witrynę!

 

Co zrobimy dla Ciebie w ramach usługi – Audyt SEO:

  • Sprawdzenie szybkości ładowania się strony.
  • Tag title i meta tagi – analiza struktury strony, wskazanie błędów i opracowanie nowej.
  • Sprawdzenie widoczności treści strony dla robotów indeksujących Google.
  • Analiza struktury linków.
  • Adresacja URL i przyjazne adresy URL.
  • Analiza treści oraz jej rozmieszczenia i nasycenia.
  • Sprawdzenie zastosowanych mediów (zdjęć i filmów osadzonych na stronie).
  • Analiza strony pod kątem Duplicate Content – duplikowania treści.
  • Analiza kodu źródłowego i wykluczenie błędów.
  • Podział serwisu strony na rodzaje pojawiających się w nim dokumentów.
  • Badanie budowy dokumentów.
  • Zbadanie błędów wpływających na szkodę SEO.

 

Skorzystaj z naszej usługi – Audyt SEO, aby dowiedzieć jakie błędy popełniasz i jak możesz ich uniknąć.

Pamiętaj o tym, że podstawą wszelkich działań reklamowych jest wartościowy serwis. Zaprowadź na swojej stronie rekomendowane przez audyt SEO zmiany, aby reklama w Google organicznym (pozycjonowanie) była skuteczniejsza.
Wdrożenie zaleceń audytu będzie miało również bardzo dobry wpływ na prowadzone kampanie Google Ads (dawniej Google Ad Words), ponieważ polepszy się jakość strony docelowej przez co z pewnością zmniejszy się kwota, jaką zapłacisz za reklamę w tym serwisie.

Audyt SEO to najlepsza inwestycja dla Twojej firmy, a zarazem drugi (zaraz po analizie fraz kluczowych), najistotniejszy krok do dobrego pozycjonowania Twojej strony.