Skip to content

Strategie Marketingu Internetowego

Marketing XXI wieku wymaga od nas, by działać możliwie najbardziej skutecznymi kanałami. Nie bez powodu najlepszym kanałem, źródłem i narzędziem dzisiejszej reklamy jest Internet.

Marketing Internetowy inaczej e-marketing składa się na szereg działań prowadzonych w Internecie.

Mailing reklamowy – inaczej e-mail marketing. Newsletter to znakomita forma reklamy, promocji oraz informacji. Badania dowodzą, że regularnie wysyłane newslettery, zwłaszcza te pożądane (czyli te, na które subskrybenci sami się zapisują) zwiększają aktywność klientów. Wysyłanie newsletterów jest szczególnie korzystne w przypadku sklepów internetowych, które dzięki dobrze skrojonym kreacjom zarabiają częściej i więcej. Dobry marketing internetowy to nie tylko sprzedaż, ale również utrzymywanie dobrego kontaktu z klientem. Klient lubi, gdy się o niego dba, a regularne przypominanie o sobie wzbogacone o możliwość otrzymania np. kuponu zniżkowego, bonusu lub informacja o innej promocji z pewnością sprawią, że poczuje się wyjątkowo i będzie na bieżąco z Twoją ofertą.

Social Media Marketing – powstające jak przysłowiowe grzyby po deszczu portale społecznościowe, które kilka lat temu wywróciły internetową rzeczywistość do góry nogami. Ogromne zainteresowanie użytkowników sprawiło, że Social Media takie jak Facebook, Google +, Twitter i inne stały się narzędziem, które marki i firmy wykorzystują między innymi do reklamowania własnych usług i produktów. Powód jest oczywisty – portale społecznościowe mają ogromny zasięg, a częstotliwość odwiedzin i logowań na serwisach przekracza wielokrotnie odwiedzanie innych stron czy portali. Doskonale wiemy jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych – odpowiednio zaplanowane i przeprowadzone działania sprawią, że Twoja marka będzie bardziej rozpoznawalna, potencjalni klienci nabiorą do firmy zaufania, co w rezultacie przełoży się na zwiększenie Twoich zysków. W ramach naszej oferty proponujemy prowadzenie działań marketingowych w serwisach Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn oraz prowadzenie wizytówki Google.

Reklama w Google – reklama w Google to jedno, pozycjonowanie to drugie, a optymalizacja strony to trzecie. Reklama w najpopularniejszej obecnie wyszukiwarce internetowej, dla wielu firm jest pozycją obowiązkową. Płatne linki sponsorowane i reklamy wyświetlające się użytkownikom w wyszukiwarce w szybki i prosty sposób gwarantują działanie (kontakt, sprzedaż) ze strony klienta. Prowadzenie kampanii AdWords jest procesem o tyle skomplikowanym, że aby dobrze spożytkować zainwestowane w reklamę środki, trzeba oprzeć się na właściwych frazach kluczowych. Skąd wziąć jednak odpowiednie frazy, które zapewnią sukces? Potrzebna będzie ich skuteczna analiza wsparta badaniem działań konkurencji. Naszym celem jest dogonienie tych przed nami, a najlepiej ich przegonienie.

Marketing Automation – automatyzacja marketingu jest narzędziem coraz częściej wykorzystywanym przez świadomych przedsiębiorców. Właściciele firm, sklepów, instytucji, którym zależy na dobrym powracającym, cennym kliencie wiedzą, że o kontakt z takim klientem trzeba dbać. Aby ułatwić to zadanie, proponujemy wdrożenie procedury Lead Nurturingu, czyli procesu dojrzewania leadów (Lead to docelowy wartościowy powracający klient). Jeśli interesuje Cię automatyzacja marketingu i rozpoczęcie działań polegających na dojrzewaniu leadów, zapraszamy po szczegóły.

Buzz Marketing – marketing szeptany to niesłabnąca siła reklamowa. Jest metodą promocji wykorzystywaną od dawien dawna. Stosowany jest przede wszystkim dlatego, że dla konsumentów cały czas jednym z najważniejszych wyznaczników i źródeł opinii o danym produkcie lub usłudze są opinie innych. Świadomi konsumenci przed wyborem usługi lub produktu zawsze poszukują opinii w sieci – warto zatem zadbać o to, by Twoja marka, czy produkt cieszyła się w sieci dobrą opinią, a ponadto by można było ją bez problemu znaleźć.

SEO PR – O tym jak ważne jest dziś łączenie różnych form promocji wie chyba każdy, kto interesuje się rozwojem własnego biznesu. Skuteczną formą promocji, której absolutnie nie wolno pominąć, jest tak zwany SEO PR. Co kryje się pod tym tajemniczym i kontrowersyjnym skrótem? Otóż SEO PR to po prostu połączenie działań promocyjnych public relations z pozycjonowaniem strony/serwisu.

Pamiętaj, że warunkiem sukcesu działań w Internecie jest dobrze przemyślana i zaplanowana strategia.

Skontaktuj się z nami.

Pomożemy Ci dopasować narzędzia do Twojej marki i produktu. Zaproponujemy strategię, która zapewni sukces Twojej marce.