Audyt SEO
Audyt SEO to możliwość dostosowania strony do robotów indeksujących, zwiększenie jej widoczności, prędkości i raporty danych o Twojej stronie.
Co to jest audyt SEO?
Audyt SEO to nic innego jak analiza strony internetowej pod kątem widoczności ważnych elementów witryny dla robotów indeksujących wyszukiwarki Google. Zatem jest to pierwszy krok prowadzący do uczynienia witryny przyjazną dla użytkowników Internetu. Tym samym pomaga również dostosować ją do wymagań robotów indeksujących Googla.
Celem audytu jest uwzględnienie parametrów, które mają wpływ na pozycjonowanie danej witryny. Dlatego w dalszym etapie ułatwia to dobranie właściwej strategii marketingowej mającej na celu zwiększenie popularności strony.
W konsekwencji tych działań można dowiedzieć się, na co warto zwrócić uwagę, aby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce Google. A także pozwalają rzetelnie ocenić kondycję witryny pod kątem optymalizacji oraz umożliwią wnikliwą analizę treści dla robotów Google. To z kolei skutkuje zwiększeniem atrakcyjności dla użytkowników strony.
Zwiększenie widoczności sklepu w internecie
Jeżeli chcesz dostosować swoją stronę lub sklep internetowy do najnowszych standardów w zakresie zwiększenia jej widoczności w Internecie, konieczne będzie przeprowadzenie audytu SEO. Jest to ważne dlatego, że znacznie ułatwi to zaplanowanie dalszych etapów pracy nad witryną. Pozwoli na dobranie optymalnych fraz kluczowych, które ściągną internautów na Twój portal internetowy.
Przeprowadzamy analizy witryn internetowych pod kątem dopasowania ich do wymagań wyszukiwarki Google. Na tej podstawie tworzymy raport, w którym dokumentujemy nasze spostrzeżenia i opisujemy sugerowane zmiany. Ponieważ wdrożenie czasem niewielkich zmian może poprawić widoczność badanej strony w wynikach wyszukiwania.
Odpowiednia optymalizacja strony internetowej pozwala jej konkurować o najwyższe, czyli najlepsze pozycje w sieci wyszukiwania Google. A to tam właśnie chcemy zaprowadzić również Twoją witrynę!
Audyt SEO – co zrobimy dla Ciebie w ramach usługi:
- Sprawdzenie szybkości ładowania się strony
- Tag title i meta tagi – analiza struktury strony, wskazanie błędów i opracowanie nowej
- Sprawdzenie widoczności treści strony dla robotów indeksujących Google
- Wykonanie analizy struktury linków
- Adresacja URL i przyjazne adresy URL
- Przeanalizowanie treści oraz jej rozmieszczenia i nasycenia
- Sprawdzenie zastosowanych mediów (zdjęć i filmów osadzonych na stronie)
- Analiza strony pod kątem Duplicate Content – duplikowania treści
- Sprawdzenie kodu źródłowego i wykluczenie błędów
- Podział serwisu strony na rodzaje pojawiających się w nim dokumentów
- Badanie budowy dokumentów
- Zbadanie błędów wpływających na szkodę SEO
Skorzystaj z naszej usługi – Audyt SEO, aby dowiedzieć jakie błędy popełniasz i jak możesz ich uniknąć.
Pamiętaj o tym, że podstawą wszelkich działań reklamowych jest wartościowy serwis. Dlatego zaprowadź na swojej stronie rekomendowane przez audyt SEO zmiany, aby reklama w Google organicznym (pozycjonowanie) była skuteczniejsza.
Wdrożenie zaleceń audytu będzie miało również bardzo dobry wpływ na prowadzone kampanie Google Ads (dawniej Google Ad Words), ponieważ polepszy się jakość strony docelowej przez co z pewnością zmniejszy się kwota, jaką zapłacisz za reklamę w tym serwisie.