Analiza sprzedaży internetowej to rozwiązanie dla osób, które posiadają wdrożoną usługę Google Analytics wraz z modułem e-commerce w swoim sklepie internetowym. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o osobach kupujących, ich zachowaniach oraz najlepszych kanałach sprzedaży, to jest to właśnie rozwiązanie dla Ciebie.
Co sprawdzamy podczas Analizy Sprzedaży Google Analytics?
- Najczęściej kupowane grupy produktów.
- Zachowania osób kupujących w serwisie.
- Najbardziej skuteczne źródła i media sprzedaży.
- Analiza ścieżki zakupowej.
- Najpopularniejsze dni i godziny sprzedaży.
- Zainteresowania osób kupujących.
- Analiza czasu do zakupu produktu.
- Analiza ścieżek wielokanałowych i atrybucji.
- Średnią wartość koszyka.
Co otrzymasz po Analizie Sprzedaży Google Analytics?
Po przeprowadzonej analizie sprzedaży otrzymujesz dokumentację dotyczącą zachowań zakupowych w Twoim sklepie internetowym, dzięki którym będziesz mógł jeszcze bardziej dopasować ofertę i treść do osób dokonujących zakupów w Twoim sklepie internetowym.
Kto wykonuje Analizę Sprzedaży Google Analytics?
Analizę Sprzedaży Google Analytics jest wykonywana przez certyfikowanego specjalistę Google Analytics, dzięki czemu masz pewność co do jakości otrzymanych informacji.