Skip to content

Analiza Sprzedaży Internetowej

Analiza sprzedaży internetowej to rozwiązanie dla osób, które posiadają wdrożoną usługę Google Analytics wraz z modułem e-commerce w swoim sklepie internetowym. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o osobach kupujących, ich zachowaniach oraz najlepszych kanałach sprzedaży, to jest to właśnie rozwiązanie dla Ciebie.

Co sprawdzamy podczas Analizy Sprzedaży Google Analytics?

  • Najczęściej kupowane grupy produktów.
  • Zachowania osób kupujących w serwisie.
  • Najbardziej skuteczne źródła i media sprzedaży.
  • Analiza ścieżki zakupowej.
  • Najpopularniejsze dni i godziny sprzedaży.
  • Zainteresowania osób kupujących.
  • Analiza czasu do zakupu produktu.
  • Analiza ścieżek wielokanałowych i atrybucji.
  • Średnią wartość koszyka.

Co otrzymasz po Analizie Sprzedaży Google Analytics?

Po przeprowadzonej analizie sprzedaży otrzymujesz dokumentację dotyczącą zachowań zakupowych w Twoim sklepie internetowym, dzięki którym będziesz mógł jeszcze bardziej dopasować ofertę i treść do osób dokonujących zakupów w Twoim sklepie internetowym.

Kto wykonuje Analizę Sprzedaży Google Analytics?

Analizę Sprzedaży Google Analytics jest wykonywana przez certyfikowanego specjalistę Google Analytics, dzięki czemu masz pewność co do jakości otrzymanych informacji.