Analiza Odbiorców Serwisu Internetowego
Home » Oferta » Analityka Internetowa » Google Analytics » Analiza Odbiorców Serwisu Internetowego
Analiza odbiorców serwisu internetowego to rozwiązanie dla osób, które posiadają wdrożoną usługę Google Analytics w swoim sklepie internetowym lub stronie internetowej. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o osobach odwiedzających Twoją stronę oraz ich zachowaniach, to właśnie to rozwiązanie jest dla Ciebie!
Co sprawdzamy podczas Analizy Odbiorców Google Analytics?
- Demografię odbiorców.
- Geografię odwiedzających stronę.
- Zainteresowania odwiedzających stronę.
- Z jakich urządzeń mobilnych korzystają użytkownicy.
- Najczęściej odwiedzane podstrony w serwisie.
- Najbardziej angażujące podstrony w serwisie.
- Wyświetlenia kluczowych stron w serwisie.
- Sprawdzamy najczęściej opuszczane strony.
- Analiza stron docelowych z różnych źródeł ruchu.
Co otrzymasz po Analizie Odbiorców Google Analytics?
Po przeprowadzonej analizie odbiorców otrzymujesz dokumentację dotyczącą zagadnień użytkowników strony oraz tego jak z niej korzystają. Dzięki tej dokumentacji będziesz mógł zacząć wprowadzać zmiany na stronie według priorytetów dla Twoich grup odbiorców.
Kto wykonuje Analizę Google Analytics?
Analiza Odbiorców Google Analytics jest wykonywana przez certyfikowanego specjalistę Google Analytics, dzięki czemu masz pewność co do jakości analizy odbiorców.