Co sprawdzamy podczas Analizy Odbiorców Google Analytics?

  • Demografię odbiorców.
  • Geografię odwiedzających stronę.
  • Zainteresowania odwiedzających stronę.
  • Z jakich urządzeń mobilnych korzystają użytkownicy.
  • Najczęściej odwiedzane podstrony w serwisie.
  • Najbardziej angażujące podstrony w serwisie
  • Wyświetlenia kluczowych stron w serwisie.
  • Sprawdzamy najczęściej opuszczane strony.
  • Analiza stron docelowych z różnych źródeł ruchu.

Co otrzymasz po Analizie Odbiorców Google Analytics?

Po przeprowadzonej analizie odbiorców otrzymujesz dokumentację dotyczącą zagadnień użytkowników strony oraz tego jak z niej korzystają. Dzięki tej dokumentacji będziesz mógł zacząć wprowadzać zmiany na stronie według priorytetów dla Twoich grup odbiorców.

Kto wykonuje Analizę Odbiorców Google Analytics?

Analiza Odbiorców Google Analytics jest wykonywana przez certyfikowanego specjalistę Google Analytics, dzięki czemu masz pewność co do jakości analizy odbiorców.

Zadzwoń i zamów Analizę Odbiorców Serwisu Internetowego

lub skorzystaj z formularza po prawej stronie i napisz do nas!