Z tym projektem jesteśmy prawie od samego początku czyli od marca 2017. Zaczęliśmy z gotową stroną dostarczoną przez firmę zewnętrzną. Strona była ładna, ale na tym się kończyły jej zalety.
Struktura podstron była nieprzemyślana, strona nie była zoptymalizowana dla wyszukiwarki Google, treści były szczątkowe. Wiedzieliśmy, że czeka nas wiele pracy.
Musieliśmy na nowo rozplanować strukturę podstron, zoptymalizować ją dla wyszukiwarek Google i uzupełnić o tak ważne w pozycjonowaniu treści.
Wiedzieliśmy, że czeka nas dużo pracy. Zakasaliśmy więc rękawy i wzięliśmy się ostro do roboty.
Na początku zrobiliśmy bardzo solidną analizę fraz kluczowych. Zauważyliśmy wówczas, że jest parę niszowych fraz kluczowych na które warto się pojawiać wysoko w wynikach wyszukiwania.
W oparciu o analizę fraz, stworzyliśmy projekt nowej struktury linkowania wewnętrznego oraz zoptymalizowaliśmy stronę pod kątem SEO.
Opracowaliśmy również plan linkowania z zewnętrznych źródeł. Efekty możecie zobaczyć na poniższym wykresie. Na prośbę klienta, dane liczbowe zostały utajnione, ale schemat mówi sam dla siebie.