strona www
projekt i wdrożenie strony internetowej, treści blogowe
identyfikacja wizualna
logo, wizytówka, voucher, roll-up

Prosto i na temat
Strona dla branży beauty. Projekt HairLove to usługi fryzjerskie zajmujące się keratynowym prostowaniem włosów i polerowaniem. Może właśnie dlatego w tym wypadku wszystko poszło gładko. Elegancka i prosta strona miała tu podkreślić cel zabiegu. Wszelki chaos został ujarzmiony by ustąpić miejsca prostemu stylowi.
Prostota jest kluczem do prawdziwej elegancji
Słowa Coco Chanel obraliśmy nie tylko jako motto strony, ale też całego projektu. To właśnie tymi słowami kierowaliśmy się, tworząc identyfikację wizualną HairLove.
Dla tego klienta oprócz strony, stworzyliśmy także logo. Opierając się na wcześniejszych założeniach, powstał elegancji nienachalny znak, który podkreśla efekty wykonanego zabiegu. Proste, geometryczne linie przełamane zostały jednym frywolnym akcentem w postaci napisu love. W tym celu użyliśmy kroju pisma scriptina.pro, który jest pełen romantycznych zawijasów.
Całość obudowaliśmy w delikatną, prostą ramkę.
Stworzyliśmy też wersję ze złotym gradientem, która w zestawieniu z pudrowym różem wygląda bardzo dziewczęco.

Dla naszej klientki przygotowaliśmy również projekty wizytówek ze złoceniem. Wyszły pięknie, elegancko i bardzo kobieco.
Kobieca sprawa
Wykonania kobiecej strony internetowej podjęła się żeńska część naszego zespołu. Asia wraz ze wsparciem ze strony Kasi i Natalii zaprojektowała stronę dla keratynowego prostowania i innych zabiegów odbudowy włosów. Natalia przygotowała odpowiednie treści na podstrony oraz w sekcji blogowej.
Całą stronę jak zwykle zoptymalizowaliśmy pod kątem wyszukiwarek.
Efekty naszej pracy możesz zobaczyć na hairlove.zgora.pl

strona www
projekt i wdrożenie strony internetowej, treści blogowe
identyfikacja wizualna
logo, wizytówka, voucher, roll-up

Prosto i na temat
Strona dla branży beauty. Projekt HairLove to usługi fryzjerskie zajmujące się keratynowym prostowaniem włosów i polerowaniem. Może właśnie dlatego w tym wypadku wszystko poszło gładko. Elegancka i prosta strona miała tu podkreślić cel zabiegu. Wszelki chaos został ujarzmiony by ustąpić miejsca prostemu stylowi.
Prostota jest kluczem do prawdziwej elegancji
Słowa Coco Chanel obraliśmy nie tylko jako motto strony, ale też całego projektu. To właśnie tymi słowami kierowaliśmy się, tworząc identyfikację wizualną HairLove.
Dla tego klienta oprócz strony, stworzyliśmy także logo. Opierając się na wcześniejszych założeniach, powstał elegancji nienachalny znak, który podkreśla efekty wykonanego zabiegu. Proste, geometryczne linie przełamane zostały jednym frywolnym akcentem w postaci napisu love. W tym celu użyliśmy kroju pisma scriptina.pro, który jest pełen romantycznych zawijasów.
Całość obudowaliśmy w delikatną, prostą ramkę.
Stworzyliśmy też wersję ze złotym gradientem, która w zestawieniu z pudrowym różem wygląda bardzo dziewczęco.

Dla naszej klientki przygotowaliśmy również projekty wizytówek ze złoceniem. Wyszły pięknie, elegancko i bardzo kobieco.
Kobieca sprawa
Wykonania kobiecej strony internetowej podjęła się żeńska część naszego zespołu. Asia wraz ze wsparciem ze strony Kasi i Natalii zaprojektowała stronę dla keratynowego prostowania i innych zabiegów odbudowy włosów. Natalia przygotowała odpowiednie treści na podstrony oraz w sekcji blogowej.
Całą stronę jak zwykle zoptymalizowaliśmy pod kątem wyszukiwarek.
Efekty naszej pracy możesz zobaczyć na hairlove.zgora.pl

strona www
projekt i wdrożenie strony internetowej, treści blogowe
identyfikacja wizualna
logo, wizytówka, voucher, roll-up

Prosto i na temat
Strona dla branży beauty. Projekt HairLove to usługi fryzjerskie zajmujące się keratynowym prostowaniem włosów i polerowaniem. Może właśnie dlatego w tym wypadku wszystko poszło gładko. Elegancka i prosta strona miała tu podkreślić cel zabiegu. Wszelki chaos został ujarzmiony by ustąpić miejsca prostemu stylowi.
Prostota jest kluczem do prawdziwej elegancji
Słowa Coco Chanel obraliśmy nie tylko jako motto strony, ale też całego projektu. To właśnie tymi słowami kierowaliśmy się, tworząc identyfikację wizualną HairLove.
Dla tego klienta oprócz strony, stworzyliśmy także logo. Opierając się na wcześniejszych założeniach, powstał elegancji nienachalny znak, który podkreśla efekty wykonanego zabiegu. Proste, geometryczne linie przełamane zostały jednym frywolnym akcentem w postaci napisu love. W tym celu użyliśmy kroju pisma scriptina.pro, który jest pełen romantycznych zawijasów.
Całość obudowaliśmy w delikatną, prostą ramkę.
Stworzyliśmy też wersję ze złotym gradientem, która w zestawieniu z pudrowym różem wygląda bardzo dziewczęco.

Dla naszej klientki przygotowaliśmy również projekty wizytówek ze złoceniem. Wyszły pięknie, elegancko i bardzo kobieco.
Kobieca sprawa
Wykonania kobiecej strony internetowej podjęła się żeńska część naszego zespołu. Asia wraz ze wsparciem ze strony Kasi i Natalii zaprojektowała stronę dla keratynowego prostowania i innych zabiegów odbudowy włosów. Natalia przygotowała odpowiednie treści na podstrony oraz w sekcji blogowej.
Całą stronę jak zwykle zoptymalizowaliśmy pod kątem wyszukiwarek.
Efekty naszej pracy możesz zobaczyć na hairlove.zgora.pl
