sklep internetowy
UX sklepu, treści, opisy produktów, blog
marketing online
social, content, SEO, prowadzenie wizytówki Google
identyfikacja wizualna
spójny szablon grafik social media oraz wyglądu sklepu internetowego




Zdjęcia, które były na sklepie były stare, opakowania były nieaktualne i nieostre. W ramach współpracy zrobiliśmy sesję zdjęciową produktów do sklepu internetowego. Przygotowaliśmy scenerię – każde zdjęcie jest inne, tła różne. Staraliśmy się dopasować je indywidualnie do produktów.



Działania marketingowe obejmują także prowadzenie konta na Pintereście. Przygotowujemy grafiki, publikujemy reach piny i prowadzimy kampanię reklamową Pinterest.
Poniżej efekty pracy pozycjonowania sklepu internetowego Farmavit z GSC. Pierwszy rzut przedstawia wzrosty przez rok w 2021. Drugi pokazuje jeszcze wyższe pozycje, które udało nam się osiągnąć rok później- okres od kwietnia 2022 do kwietnia 2023.

A tu porównanie efektów rok do roku – 3 miesiące z tego samego okresu. Jak widać osiągnęliśmy prawie dwa razy więcej kliknięć i wyświetleń.