Skip to content

Zobacz Case Studies sklepu internetowego

Gotową realizację zobaczysz pod linkiem farmavit.pl

sklep internetowy

UX sklepu, treści, opisy produktów, blog

marketing online

social, content, SEO, prowadzenie wizytówki Google

identyfikacja wizualna

spójny szablon grafik social media oraz wyglądu sklepu internetowego

Farmavit sklep z kosmetykami
strona główna
prowadzenie profili socialmedia
ulotki promocyjne dla klienta

Zdjęcia, które były na sklepie były stare, opakowania były nieaktualne i nieostre. W ramach współpracy zrobiliśmy sesję zdjęciową produktów do sklepu internetowego. Przygotowaliśmy scenerię – każde zdjęcie jest inne, tła różne. Staraliśmy się dopasować je indywidualnie do produktów.

zdjęcia produktowe
zdjęcia produktów do sklepu internetowego
prowadzenie konta na pinterest

Działania marketingowe obejmują także prowadzenie konta na Pintereście. Przygotowujemy grafiki, publikujemy reach piny i prowadzimy kampanię reklamową Pinterest.

Poniżej efekty pracy pozycjonowania sklepu internetowego Farmavit z GSC. Pierwszy rzut przedstawia wzrosty przez rok w 2021. Drugi pokazuje jeszcze wyższe pozycje, które udało nam się osiągnąć rok później- okres od kwietnia 2022 do kwietnia 2023.

pozycjonowanie sklepu z kosmetykami
wzrosty w google search console - efekty pozycjonowania sklepu z kosmetykami
Farmavit analiza widoczności Senuto

Rozbudowane opisy produktów i treści blogowe przygotowane wg analizy i przemyślanej struktury wciąż dają efekt i pracują nadal na wzrost pozycji. 

A tu porównanie efektów rok do roku – 3 miesiące z tego samego okresu. Jak widać osiągnęliśmy prawie dwa razy więcej kliknięć i wyświetleń.

porównanie skuteczności pozycjonowania rok do roku