Skip to content

Prowadzenie wizytówka Google

Co to jest wizytówka i co daje prowadzenie wizytówki Google?

Wizytówka Google to rozwiązanie całkowicie darmowe, oferowane przez Google w ramach usługi Google Moja Firma. Polega ono na utworzeniu wizytówki firmy, która po zweryfikowaniu jest widoczna w Internecie. Prowadzenie wizytówki Google zaleca się zarówno dla małych, jak i dużych firm. Pozwala na prezentację najważniejszych informacji o prowadzonej działalności i wyświetlenie ich w organicznych wynikach wyszukiwania  Google wraz z lokalizacją firmy na mapie.

Poprawna konfiguracja i właściwe prowadzenie wizytówki Google jest absolutną podstawą dla każdego biznesu. Dzięki temu właściciel ma możliwość przedstawienia działalności swojej firmy, a w efekcie zainteresowania nią potencjalnych klientów.

Jakie informacje znajdziemy w wizytówce Google?

Wizytówki Google bardzo usprawniają wyszukiwanie informacji o firmach sieci. Dzięki nim użytkownicy Internetu podczas wyszukiwania np. lokalnych firm mogą łatwo dotrzeć do podstawowych informacji takich jak:

  • adres, sposób dojazdu (nawigacja Google)
  • kontakt (na urządzeniach mobilnych telefon wykonuje się jednym kliknięciem)
  • informację dotycząca godzin pracy
  • oferty lub menu w przypadku restauracji
  • opinii i recenzji internautów o usługach/produktach
  • zdjęć oraz video z produktami lub usługami
  • wpisy z bieżącymi promocjami lub ofertą sezonową
Plusy z posiadania i prowadzenia wizytówki Google

Posiadanie profilu na Google Moja Firma jest najważniejszym krokiem na drodze do lokalnej promocji Twojego biznesu w Internecie. Dzięki niemu firma jest widoczna w wyszukiwarce i w Mapach Google. Kiedy użytkownik szuka firmy, produktu lub usługi w Internecie, Google wyświetla mu i umożliwia odwiedzenie konkretnej strony, pokazuje sposób dotarcia do jej siedziby oraz możliwość kontaktu.
Ponad to wizytówka jest świetnym i bardzo prostym sposobem na pojawienie się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania. Mówi się, że Google Moja Firma jest jednym z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie lokalnego SEO dlatego też zdecydowanie warto stworzyć ją dla Twojego biznesu.

 

Prowadzenia wizytówki Google dla firm – jakie prace wykonujemy w ramach usługi

  • Założenie i prowadzenie wizytówki Google oraz skierowanie do Google prośby o jej weryfikację.
  • Uzupełnienie informacji dotyczących firmy.
  • Dodanie zdjęć okładkowych oraz zdjęć kategorii oraz grafik 360 stopni.
  • Regularne publikowanie wpisów np. bazujących na postach dodawanych na inne firmowe kanały social media.
  • Publikowanie informacji dotyczących bieżących promocji lub ofert specjalnych.
  • Bieżące aktualizacja informacji o firmie.
  • Regularne sprawdzanie statystyk wyświetleń wizytówki i reagowanie na nie.
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania i komentarze użytkowników Internetu.

Jakie korzyści płyną z posiadania wizytówki Google?

  • Dobrą widoczność w sieci. Pojawianie się w firmy w: wynikach wyszukiwania Google, mapach Google, Google+
  • Wsparcie pozycjonowania firmowej strony internetowej w wyszukiwarce Google.
  • Szybki dostęp użytkowników Internetu do najważniejszych informacji o firmie.
  • Możliwość dodania zdjęć firmy/lokalu, wewnętrznych i zewnętrznych (łatwiejsza lokalizacja miejsca dla klientów).
  • Zbieranie opinii klientów na temat firmy/produktów/usług.
  • Odpowiadanie na zapytania klientów oraz kontaktu z nimi poprzez chat Google.
  • Możliwość wprowadzania bieżących zmian np. informacji o tym czy firma otwarta jest podczas świąt.
  • Wyświetlanie się osobom, które szukają podobnego miejsca np. hasłowo: Restauracja Zielona Góra.
  • Możliwość dodawania wpisów i ofert specjalnych dotyczących działalności firmy.
  • Dostęp do statystyk wyświetlania się wizytówki w wynikach wyszukiwania oraz interakcji ze strony odbiorców.
  • Korelacja wizytówki z narzędziami Google.
  • Skrócenie drogi kontaktu przez zastosowanie wyraźnego przycisku CTA np. “Zadzwoń teraz”.
  • Zweryfikowane i aktualne wizytówki wzbudzają większe zaufanie wśród konsumentów, co przekłada się na konwersje.

Chcesz wykorzystać możliwości Wizytówki Google dla swojego biznesu? 

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub użyj formularza kontaktowego i napisz do nas!

Obecność wizytówki firmy w serwisie Google to dzisiaj w zasadzie konieczność. Jeśli chcesz, by użytkownicy odnajdywali Twoją ofertę produktową lub usługową, po prostu musisz utworzyć i systematycznie prowadzić wizytówkę swojej firmy w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Posiadanie jej to jednak nie wszystko – ważne, by wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu użytkownik wyszukiwarki Google poszukujący w internecie proponowanych przez Twoja firmę produktów lub usług, będzie miał szanse je odnaleźć w gąszczu podobnych ofert.

Założenie i prowadzenie wizytówki w usługach Google jest darmowe – z powodzeniem możesz zająć się tym samodzielnie, jeżeli jednak:

  • nie masz czasu
  • nie wiesz jak to zrobić
  • boisz się, że zrobisz to źle lub po prostu zwyczajnie ci się nie chce…

możesz zlecić to nam! Zajmiemy się kompleksowo wizytówką Twojej firmy – założymy ją i poprowadzimy zgodnie z naszym wieloletnim doświadczeniem, przy jednoczesnym wdrażaniu nowych rozwiązań z potencjałem.

Możesz skorzystać z jednej z dwóch dostępnych opcji:

ZAŁOŻENIE WIZYTÓWKI

Jednorazowa konfiuracja wizytówki

OPTYMALIZACJA ABONAMENTOWA

Bieżąca optymalizacja wizytówki

OPTYMALIZACJA W MODELU ABONAMENTOWYM

Wizytówka GMF

Abonament uwzględnia:

  • aktualizację danych
  • dodawanie zdjęć i video
  • publikacje wpisów
  • zarządzanie opiniami
  • raportowanie pozycji i odwiedzin wizytówki
  • dodawanie usug/produktów (jeśli posiadasz takie w ofercie)
  • dodanie i aktualizacja menu (jeżeli prowadzisz restaurację/kawiarnię)
  • działania mogące podnieść pozycję wizytówki w wynikach wyszukiwania
wizytówka gmf

Co możesz uzyskać decydując się na współpracę z nami?

Świetnie zoptymalizowaną wizytówkę – z naszym doświadczeniem oraz profesjonalnym zapleczem, prowadzenie Twojej wizytówki w Google będzie czystą przyjemnością. Jeśli dostarczysz nam materiały, a kontakt z Tobą lub Twoim przedstawicielem będzie dobry, zadbamy o to, by Twoja wizytówka była znakomicie zoptymalizowana i odpowiadała na potrzeby poszukujących usług lub produktów internautów.

Czas – odzyskasz sporo czasu, który musiałbyś poświęcić na prowadzenie wizytówki i jej doglądanie. Już sam fakt odpisywania na opinie wymaga sporego zaangażowania, nie mówiąc o publikacji nowych zdjęć, video i wpisów, czy optymalizacji wcześniej już opublikowanych.

Rzesze nowych klientów – dobrze zrobiona i prowadzona wizytówka oraz profil firmowy, to gwarancja nowych Klientów dla Twojej firmy. Dzięki niej użytkownicy interentu mają szansę znaleźć Twoją ofertę, dokonac zakupu lub nawiązać z Tobą kontakt. 

Wizytówka Google to bardzo dobre narzędzie sprzedażowe, które dopasujemy do Twoich potrzeb.

Dlaczego warto? Czy naprawdę wizytówka jest taka ważna?

Jeśli na tym etapie nadal zadajesz sobie to pytanie, spróbujemy przedstawić Ci argumenty, które rozwieją wszelkie wątpliwości.

Wizytówka w Google Moja Firma to często niedoceniane narzędzie promocyjne. W wielu sytuacjach stanowi pierwszy kontakt Twojego potencjalnego Klienta z Twoją firmą – zadbaj o to, by już na tym etapie Twoja firma robiła możliwie najlepsze wrażenie.

WIDOCZNOŚĆ

to najlepsze co możesz dla niej zrobić. Dzięki temu napędzasz ruch, a Google premiuje Twoją stronę internetową, jeśli jest odpowiednio spięta z GMF.

WIARYGODNOŚĆ

profesjonalna wizytówka, pozytywne opinie, podstawowe i najważniejsze informacje na wyciągnięcie ręki – twój potencjalny Klient widzi to wszystko w Twojej wizytówce Google Moja Firma. Pokaż mu się z najlepszej strony.

DOSTĘPNOŚĆ

dobrze zoptymalizowana wizytówka sprawi, że ułatwisz dostępność swojej firmy dla klientów. W szybki sposób wyznaczą oni trasę dojazdu, zadzwonią do Ciebie lub sprawdzą godziny otwarcia – bez odwiedzania strony WWW, wszystko z poziomu telefonu. Z całą pewnością docenią to, że oszczędzasz ich czas.

OSZCZĘDNOŚĆ

To najtańsza, najszybsza, najprostsza forma promocji w internecie.

Wizytówkowe FAQ, czyli o co najczęściej pytacie w kontekście optymalizacji wizytówek w Google Moja Firma (Google My Business)

Pytania o współpracę

Pytania o wizytówkę

Ile kosztuje optymalizacja wizytówki w Google?

START

  • Założenie wizytówki
  • Pierwsza konfiguracja
  • Krótka instrukcja szkoleniowa dotycząca samodzielnego prowadzenia wizytówki w PDF

699 zł netto

jednorazowo

ABONAMENT

  • Założenie i konfiguracja wizytówki
  • Bieżącą optymalizacja
  • Zarządzanie opiniami
  • Publikowanie produktów/usług/menu

350 zł netto

/ miesiąc

ABONAMENT +

  • Założenie i konfiguracja wizytówki
  • Bieżącą optymalizacja
  • Zarządzanie opiniami
  • Publikowanie produktów/usług/menu
  • Publikacja wpisów tematycznych

420 zł netto

/ miesiąc