Prowadzenie Kanału Facebook

Być, albo nie być na Facebooku – oto jest pytanie!


Być! Obecność firmy na Facebooku przy działalności w niektórych branżach to już obecnie konieczność. Koniecznością jest także to, żeby fanpage był spójny z wizerunkiem firmy i angażował użytkowników, którzy na niego trafiają.

Po co konto firmowe na Facebooku?

Dzięki dobremu fanpage’owi firma ma możliwość kontaktu ze swoimi aktualnymi klientami i realną szansę na zdobycie nowych. Jest to niezaprzeczalnie skuteczna forma promocji w Internecie, dlatego warto zadbać o to, aby profil firmowy wyróżniał się na tle fanpage’ów konkurencyjnych firm. Ważne jest, aby mieć stały kontakt z odbiorcami, publikować regularnie interesujące ich treści oraz zachęcać do interakcji podczas wydarzeń i konkursów, które również powinny mieć swoje miejsce w działalności firmy na Facebooku.

Jak odnieść sukces?

Mimo tych licznych działań można stwierdzić, że posiadanie strony firmowej to dopiero pierwsze kroki na drodze, na początku której szczególnie ważne jest opracowanie wartościowej strategii działania i obecności firmy w social mediach. Aby odnieść sukces na całej linii warto pomyśleć o promowaniu niektórych postów na Facebooku oraz kampaniach reklamowych. Konto firmowe oferuje dostęp do szczegółowych statystyk dotyczących zachowania i zaangażowania użytkowników fanpage’a w publikowane treści, pozwala wyświetlać reklamy precyzyjnie dobranej grupie odbiorców przez co powiększyć liczbę fanów, czyli potencjalnych klientów.

Nie myśl dłużej! Skontaktuj się z nami!

Wspólnie ustalimy cele dla profilu Twojej firmy na Facebooku, opracujemy jej wygląd oraz strategię obecności w tym kanale social media.

Jakie prace wykonujemy w ramach prowadzenia kanału Facebook?

  • Ułożenie planu obecności firmy w social mediach.
  • Przygotowanie planu komunikacji z fanami.
  • Opracowanie koncepcji wyglądu profilu firmowego (avatar, cover photo, publikowane posty, zakładki).
  • Tworzenie niebanalnych grafik pod posty.
  • Wprowadzenie wartościowego contentu do publikowanych na profilu treści.
  • Przygotowanie projektów konkursów i wydarzeń.
  • Wymyślanie akcji promocyjnych.
  • Optymalizowanie i publikowanych treści na podstawie reakcji fanów i statystyk Facebooka.

Korzyści płynące z prowadzenia strony na Facebooku

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki.
  • Wzmocnienie relacji z klientami.
  • Możliwość bezpośredniej komunikacji z fanami i zbieranie ich opinii na temat prezentowanych produktów i usług.
  • Wzbudzenie zainteresowanie działalnością swojej firmy.
  • Budowanie społeczność wokół marki.
  • Przeniesienie użytkowników Facebooka na firmową stronę internetową.
  • Możliwości prowadzenia sprzedaży na Facebooku dzięki oferowanym rozwiązaniom reklamowym.

Zadzwoń i zamów
Prowadzenie Kanału Facebook

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i napisz do nas!