LinkedIn dla firm – prowadzenie profilu firmowego

Obecność firmy w social mediach jest dziś bardzo ważnym aspektem budowania świadomości marki w Internecie. W zależności od grupy docelowej i charakteru prowadzonej działalności, czasami warto zdecydować się na platformę umożliwiającą nawiązywanie kontaktów biznesowych, taką jaką jest właśnie serwis LinkedIn dla firm.

Co to jest LinkedIn?

LinkedIn to platforma międzynarodowa, która coraz prężniej rozwija się i rośnie w siłę. Obecnie skupia już ponad 300 mln użytkowników na całym świecie z tego aż 2 mln polskich internautów. Jeżeli więc chcesz kreować profesjonalny wizerunek swojej firmy w Internecie – nie możesz lekceważyć potęgi tego serwisu i czym prędzej założyć profil na LinkedIn dla swojej firmy.

Profesjonalnie prowadzony profil na LinkedIn pozwoli Twojej firmie:

  • pozyskać kluczowe kontakty biznesowe
  • rozwinąć długofalowe relacje z potencjalnymi partnerami
  • zdobyć pozycję eksperta w danej branży
  • promować produkty/usługi
  • zaprezentować pracowników – specjalistów
LinkedIn dla firm, czyli jak działać skutecznie

Bardzo ważne jest przygotowanie profilu firmowego w taki sposób, aby wyróżniał się na tle konkurencji. Należy zadbać o unikalny, ale równocześnie profesjonalny opis firmy i zakresu jej działalności. Warto pamiętać o umieszczeniu w nim słów kluczowych oraz adresu do firmowej strony www. Teksty na profilu firmowym powinny być napisane w taki sposób, aby zaciekawić potencjalnego klienta lub pracownika i zachęcić do interakcji z Twoją stroną. Nie można też oczywiście zapomnieć o oprawie graficznej profilu firmowego – dodanie logo i zdjęcia w tle to konieczność.

Do tych wszystkich wizualnych zabiegów dołożyć trzeba sprawę najistotniejszą – regularne publikowanie interesujących treści. Należy pamiętać, że kontent w tym serwisie kierowany jest do specjalistów, dlatego język wypowiedzi musi być odpowiednio dostosowany, a publikowane posty – profesjonalne, a równocześnie interesujące. Tablica na firmowej stronie LinkedIn to idealne miejsce do zamieszczenia ciekawostek z branży, chwalenia się sukcesami firmy i jej pracowników, informowania o wydarzeniach firmowych, nowych rekrutacjach oraz o nawiązanej współpracy. Wszystko po to, aby z powodzeniem kreować wizerunek firmy – eksperta i przyjaznego miejsca do pracy.

Reklama na LinkedIn dla firm

LinkedIn specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych, co więcej niesie za sobą możliwości reklamowe. Reklamy na LinkedIn pozwalają na dotarcie do ściśle określonej grupy poszukiwanych specjalistów. Poza tym niosą za sobą możliwość dokładnego sprecyzowania grupy docelowej co sprawia, że kampanie reklamowe na LinkedIn to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży, zaprezentowania oferty pracy lub działalności firmy.

Zalety reklamowania się na LinkedIn:

  • Precyzyjne targetowanie po branżach, lokalizacji, wieku, stanowisku zawodowym, deklarowanych na profilu umiejętnościach.
  • Możliwość rekrutacji pracowników.

LinkedIn oferuje szereg dodatkowych funkcji na kontach premium. Aktualnie można wybierać spośród czterech z których korzystanie ma pomóc w poszukiwaniu zatrudnienia, rozszerzeniu sieci kontaktów, prowadzeniu sprzedaży lub rekrutacji pracowników. Wszystko po to, aby w serwisie działać jak najskuteczniej i realizować postawione cele.

Płatne pakiety LinkedIn

 

Jakie prace wykonujemy w ramach prowadzenia profilu LinkedIn dla firm?

  • Stworzenie profilu w serwisie LinkedIn.
  • Uzupełnienie informacji o firmie.
  • Stworzenie oprawy wizualnej profilu.
  • Przygotowanie strategii obecności firmy na tym kanale – określenie celów.
  • Aktywne prowadzenie konta na LinkedIn poprzez regularną publikację wartościowych treści.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoki standard obsługi profilu.
  • Utworzenie stron marki.
  • Przygotowywanie comiesięcznych raportów z przeprowadzonych działań.

Korzyści płynące z prowadzenia strony firmowej i reklamowania się na LinkedIn

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki w tzw. “środowisku biznesowym” oraz wśród potencjalnych pracowników.
  • Możliwość dotarcia do użytkowników platformy.
  • Wzbudzenie zainteresowania działalnością firmy.
  • Budowanie sieci kontaktów – networking.
  • Polepszenie indeksowania stron w wyszukiwarce Google.
  • Możliwości promowania treści i rekrutowania pracowników (LinkedInAds).

Prowadzenie konta w serwisie LinkedIn to świetna opcja dla promocji zarówno dużych firm, jak i osób prowadzących własną działalność. Profesjonalnie przygotowany i prowadzony profil stanowi biznesowe CV, które doskonale zaprezentuje Twój biznes.

Skontaktuj się z nami i zamów prowadzenie strony firmowej na LinkedIn!

formularz kontaktowy