Skip to content

Kampania Reklamowa Facebook Ads

Po co reklamować firmę na Facebooku?

Promowanie na Facebooku pozwala firmom przede wszystkim kierować reklamy bezpośrednio do tych użytkowników portalu, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani prezentowanymi przez nie produktami lub usługami.

Jak to wszystko działa …

Jedną z najistotniejszych funkcji i największych zalet systemu Facebook Ads jest targetowanie, czyli możliwość dokładnego sprecyzowania grupy docelowej. Podczas jej określania pod uwagę brana jest: lokalizacja, dane demograficzne, zachowania oraz zainteresowania użytkowników Facebooka. System Facebook Ads pozwala również na wyodrębnianie niestandardowych grup odbiorców, dzięki czemu bez problemu można dotrzeć do aktualnych klientów, użytkowników aplikacji mobilnej lub osób, które odwiedziły firmową stronę internetową.

Reklamy umożliwiają prezentowanie wykreowanych obrazów i treści poprzez wyświetlanie ich na osi czasu Facebooka, na Instagramie, w aplikacjach Audience Network oraz na Massengerze. Reklamodawcy kreując swoje reklamy mogą wybierać spośród różnych formatów reklam i dopasować je do profilu swojej firmy oraz specyfiki jej odbiorców.

Staranne wybranie celu reklamowego i określenie targertu, czyli grupy docelowej, oraz odpowiednie dobranie kreacji reklamowej pozwoli na trafienie w punt z reklamą i dotarcie do zainteresowanych nią użytkowników Facebooka.

Ciężkie do zrozumienia? Nie martw się i zadzwoń do nas.

Zaproponujemy strategię promocji Twojej firmy na Facebooku, określimy grupę docelową, a po Twojej akceptacji ruszymy z kopyta informować użytkowników Facebooka o istnieniu Twojego biznesu i zdobywać dla niego nowych klientów.

Jakie prace wykonujemy w ramach obsługi kampanii Facebook?

  • Przygotowanie konta reklamowego dla fanpage’a.
  • Konfiguracja kampanii reklamowej.
  • Określenie celu i grupy docelowej.
  • Stworzenie różnorodnych kreacji reklamowych.
  • Bieżąca optymalizacja kampanii.
  • Śledzenie realizacji celów kampanii.
  • Identyfikacja ruchu pochodzącego z kampanii w Google Analytics.
  • Wpięcie na stronę pixela Facebooka.
  • Działania remarketingowe.
  • Uruchomienie dynamicznych reklam z katalogu produktów.

Korzyści z prowadzenia kampanii na Facebooku

  • Wzmocnienie obecności firmy w Internecie.
  • Zwiększenie sprzedaży produktów i usług.
  • Budowanie rozpoznawalności marki.
  • Zdobycie nowych kontaktów biznesowych.
  • Pozyskanie pracowników.
  • Tworzenie i wzmocnienie relacji z klientami.

Zadzwoń i zamów
Kampanię Reklamową Facebook Ads

lub skorzysztaj z formularza kontaktowego