Skip to content

Opisy usług

Opisy usług, które świadczysz, to punkt obowiązkowy na Twojej stronie internetowej. Zobacz jak je napisać by Twoi klienci mogli Cię znaleźć.

Opisy usług 

Jeśli jesteś przedsiębiorcą zapewne starasz się, aby świadczone przez Ciebie usługi były na jak najwyższym poziomie. Wszystko masz przemyślane w najdrobniejszych szczegółach, dbasz o jakość Twojej pracy oraz miejsca, w którym pracujesz. Zanim jednak zdobędziesz nowych klientów, musisz ich zainteresować. Być może osoba, która przegląda Twoją stronę chętnie skorzystałaby z Twoich usług, ale rezygnuje, kiedy nie może znaleźć o nich odpowiednich informacji. Dlatego opis usług, które świadczysz, to punkt obowiązkowy na Twojej stronie internetowej.

Opis usług – po co?

Dobry opis usług, podobnie jak w przypadku opisu produktów, zastępuje sprzedawcę. W dobie Internetu, Twój klient przyzwyczajony jest do szybkiego pozyskiwania informacji. Może się okazać, że rozważa zakup jakiejś usługi jednak rezygnuje, gdy nie może szybko uzyskać informacji na jej temat. Rzetelny, dokładny opis usług pomaga użytkownikowi w podjęciu decyzji o zakupie, a Tobie w bezpośrednim sprzedawaniu.

Wyobraź sobie, że do salonu fryzjerskiego przychodzi klient i pyta o dostępne usługi. Jak myślisz, czy możliwe jest, aby fryzjer nie udzielił mu potrzebnych informacji? Przedstawienie dostępnych usług jest naturalne i oczywiste. Tak samo rzecz ma się w Internecie. Jeśli na Twoją stronę wszedł już zainteresowany użytkownik nie daj mu uciec!

Jak stworzyć dobre opisy usług?

Zanim zaczniesz konstruować opis Twoich usług zadbaj o to, aby na stronie widniała konkretna i przedstawiona w jasny sposób oferta. To pomoże Twojemu klientowi łatwo odnaleźć to, czego szuka. Określ także grupę odbiorców, aby zaplanować sposób komunikacji. Oczywiste jest, że opis usług kancelarii prawnej powinien różnić się od tego w szkole tańca.

Tworząc opis usług unikaj ogólników. Dokładnie przedstaw cechy Twojej usługi i udziel konkretnych informacji na jej temat. Jakie problemy rozwiązujesz? Jakie cele pomagasz zrealizować? Udowodnij, że Twoja usługa jest odpowiedzią na problem Twojego klienta, a Twoja firma odpowiednią do rozwiązania go.

Pamiętaj, że klient może nie znać się na branży, w której pracujesz, dlatego w opisie unikaj specjalistycznego słownictwa. Tekst powinien być profesjonalny, ale zrozumiały dla klienta. Jeśli użycie fachowego słownictwa jest niezbędne, umieść krótkie wyjaśnienie danego słowa. Język, którym się posługujesz powinien być także dość prosty, bez skomplikowanych zwrotów słowotwórczych i niepotrzebnych ubarwień. Ma to być tekst przyjemny do czytania, wyjaśniający sposób działania Twojej firmy i zachęcający do skorzystania z usługi.

Wartościowy i rzetelnie zredagowany tekst na stronie internetowej oprócz sympatii Twoich klientów, może pomóc także w uzyskaniu wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania. Postaraj się, aby w opisie Twoich usług znalazły się odpowiednio dobrane słowa kluczowe, które pomogą użytkownikom odnaleźć Twoją ofertę.

Jeżeli zdecydujesz się na współpracę w zakresie content marketingu z naszą agencją to:

  • Zbadamy strukturę Twojej strony i zweryfikujemy, czy jest ona właściwa. Jeżeli nie, znajdziemy rozwiązania i zaproponujemy Ci je.
  • Przystąpimy do analizy fraz kluczowych dla Twojej branży i poszczególnych usług, które oferujesz.
  • Sprawdzimy, jakie zapytania sprowadzają na Twoją stronę użytkowników z organicznych wyników wyszukiwania. Do tego celu zastosujemy między innymi Google Search Console oraz Google Analytics.

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług przez stronę internetową? Postaw na profesjonalne opisy usług!

Zleć nam to zadanie i obserwuj zwiększony ruch w swojej witrynie. Skontaktuj się z nami