Zakres obowiązków

  • Analiza, projektowanie i wdrażanie kampanii SEM/PPC w systemach Google AdWords, Facebook Ads, Instagram i innych
  • Rekomendowanie i wdrażanie zmian w kampanii pod kątem zakładanych celów biznesowych, KPIs
  • Raportowanie i prezentowanie wyników kampanii
  • Testowanie nowych kanałów marketingu
  • Generowanie i implementacja kodów śledzących
  • Aktywna współpraca z innymi działami

Wymagania

  • podstawowa znajomość systemów Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads
  • umiejętności analityczne,
  • samodzielność i odpowiedzialne podejście do wykonywanych zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • otwartość, rzetelność i optymizm
  • dobra znajomość obsługi arkuszy kalkulacyjnych
  • konsekwencja w działaniu oraz dobra organizacja pracy

Dodatkowe atuty

  • Realizacja kampanii dla ecommerce
  • Znajomość narzędzia Fast Tony
  • Modelowanie atrybucji
  • Znajomość Google Tag Manager
  • Znajomość WordPress i Woocoommerce

Co oferujemy

  • zdobywanie doświadczenia
  • możliwość stałego poszerzenia kompetencji
  • praca w miłej, przyjaznej i niekorporacyjnej atmosferze
  • realny wpływ na rozwój firmy
  • współpraca w młodym zespole
  • możliwość zmiany specjalizacji i rozwój osobisty
  • widełki płacowe to 2000 – 4000 netto.

Zainteresowała Cię nasza oferta zgłoś się do nas!

CV prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres biuro@ukontentowani.pl. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Aplikacje bez CV nie będą rozpatrywane.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Formularz rekrutacyjny!