» » » Tworzenie stron internetowych

Tworzenie stron internetowych

w kategorii: Artykuły | 0

Nie ma Cię w Internecie? Nie istniejesz!

W obecnych czasach mocno przyjęło się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz… Powiedzenie żartobliwe, ale jest w nim spore ziarno prawdy! Obecnie strona internetowa staje się najważniejszym i skutecznym narzędziem pozyskiwania klienta. Jest podstawowym źródłem informacji o firmie, dzięki któremu nastąpi pierwszy kontakt klienta z Twoją firmą. Według badań CBOS z 2014 roku 63% badanych korzysta z Internetu przynajmniej raz w tygodniu. Tendencje wskazują na nieustanny wzrost liczby osób szukających produktów i usług właśnie w Internecie. Zarówno Twoi obecni, jak i potencjalni klienci korzystają z sieci. Zacznij działać nim odejdą do konkurencji! Chyba zgodzisz się, że nie podążając z nurtem przemian społecznych prawdopodobnie, prędzej czy później, skażesz swoją firmę na porażkę.

Od czego zacząć? Pierwszym i podstawowym narzędziem marketingowym jest własna strona internetowa. To dzięki niej Twój klient znajdzie informacje o Twojej firmie. Strona to także wizerunek firmy, dlatego ważne jest, by została profesjonalnie przygotowana przez fachowców. Dobra i dopasowana do potrzeb klientów strona www jest najlepszą, a i często najtańszą drogą realizacji Twoich planów biznesowych.

Co jest ważne przy tworzeniu strony internetowej?

W naszym portfolio znajdziesz duże portale, sklepy internetowe cieszące się wysoką konwersją, strony sportowe, ofertowe i specjalistyczne. Tworzyliśmy również projekty dla Klientów zagranicznych w różnych wersjach językowych. Co jest dla nas ważne przy tworzeniu stron?

  • przemyślana budowa – zawsze myślimy o przyszłym użytkowniku Twojej witryny,
  • estetyczny wygląd – czasem niekonwencjonalne lecz zawsze funkcjonalne rozwiązania graficzne,
  • wygodna obsługa– intuicyjna nawigacja pozwala potencjalnym klientom znaleźć to, co ważne na Twojej stronie,
  • nowoczesne technologieinternetowe oraz zgodność ze wszelkimi standardami sieciowymi,
  • duży potencjał indeksacji treści przez wyszukiwarki – możliwość znalezienia się na wysokich pozycjach w Google.