» » » Pozycjonowanie, czyli jak wzmocnić pozycję w Google

Pozycjonowanie, czyli jak wzmocnić pozycję w Google

w kategorii: Artykuły | 0

Co to jest SEO

Google to największa wyszukiwarka stron internetowych, która ma olbrzymi wpływ na pozycję Twojej witryny w Internecie. Aby wzmocnić widoczność swojej strony w sieci niezbędne jest SEO, czyli pozycjonowanie. SEO (z ang. Search Engine Optimization) to optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki. Ciągłe zmiany algorytmów Google i ich aktualizacje powodują, że specjaliści od marketingu muszą być niezwykle elastyczni, aby dopasować się do bieżących zmian.

Jak rozpocząć pozycjonowanie?

Aby sukcesywnie budować wizerunek strony w Internecie konieczna jest optymalizacja on-page. Musisz więc najpierw wykonać analizę słów kluczowych i nasycić nimi content na swojej witrynie. Niezbędne jest także uzupełnienie metadanych w CMS-ie oraz odpowiednio skonstruowane nagłówki.
Jeżeli Twoja strona została już zoptymalizowana pod kątem słów i fraz kluczowych, można przystąpić do działań off-page. Pozycjonowanie off-page polega na zdobywaniu wartościowych linków w Internecie (linkbuilding).

Zleć to specjalistom

Jeśli zależy Ci na pozycji Twojej strony w sieci nie zlecaj działań SEO amatorom. Nieznajomość branży może narazić ją na spore kary od Google, przez co Twoja strona wypadnie z rankingu i przestanie się wyszukiwać. A tego przecież nie chcesz?

Co możesz zyskać dzięki SEO?

Dzięki poprawnemu pozycjonowaniu Twoja firma może zyskać szereg korzyści. Działania SEO z pewnością wygenerują większy ruch na Twojej witrynie, a stąd już krótka droga do zdobycia klienta i zysku. Zadbaj więc odpowiednio o pozycję i reputację firmy w sieci i nie bój się SEO.