» » » Intuicyjność sklepu internetowego

Intuicyjność sklepu internetowego

w kategorii: Artykuły | 0

Istnieje kilka wspólnych cech charakteryzujących obecnych użytkowników Internetu. Jedną z nich jest nieustanny pośpiech i niechęć do czekania. Zakupy w Internecie mają być przyjemne, ale przede wszystkim proste i szybkie. Profesjonalny sklep internetowy powinien być intuicyjny –  czytelny, wygodny i posiadający przejrzysty interfejs. Dla użytkownika sklep musi być jak najłatwiejszy w obsłudze, zarówno podczas przeglądania produktów, jak i etapu płacenia oraz realizacji zamówienia. Co sprawi, że Twój sklep internetowy będzie intuicyjny?

Nawigacja po sklepie internetowym (od strony klienta):

  • profesjonalnie zaprojektowane etapy zamówienia, które w sposób oczywisty i prosty przeprowadzą klienta przez proces finalizacji zamówienia
  • nawigacja z systemem lokalizacji, umożliwiająca klientowi przeglądanie produktów, kategorii jak najbardziej intuicyjnie
  • historia przeglądanych w sklepie internetowym produktów
  • czytelny pasek nawigacyjny
  • mapa strony pozwalająca w szybki sposób zaznajomić się z ofertą sklepu
  • możliwość skorzystania z bezpiecznych płatności on-line
  • możliwość porównania produktów, którymi zainteresowany jest klient
  • bardzo szybkie otwieranie się stron, dzięki zastosowaniu funkcji Fast Cache
  • bardzo sprawne i szybkie wyszukiwanie produktów

Te oraz wiele innych funkcji pozwolą Twojemu klientowi poczuć się w Twoim sklepie jakby już kiedyś tu był. Po wprowadzeniu ich wydawanie pieniędzy w Twoim sklepie będzie przyjemnością!