Jak zarabiać na Instagramie?

w kategorii: Artykuły | 0

Instagram to narzędzie, platforma, serwis społecznościowy, który zyskuje na popularności z roku na rok (choć użytkownicy mogą korzystać z niego już od 2010 roku). W Polsce prawdziwy boom na Instagrama nastąpił mniej więcej w 2013, kiedy to Instagram, zakupiony chwilę wcześniej przez Facebooka, zaczął się mocniej reklamować, a i sam Facebook dał … Czytaj Więcej

Outsourcing marketingu – to się opłaca

w kategorii: Artykuły | 0

Co to jest outsourcing marketingu? Czy warto zlecać promowanie firmy zewnętrznym agencjom? Czy outsourcing się opłaca? Ile kosztuje outsourcing i od czego zacząć? Jeśli prowadzisz małą lub średnią firmę, ten tekst powinien Cię zainteresować i być może (mamy nadzieję) zachęcić do działania!

Mailing reklamowy

w kategorii: Artykuły | 0

Newslettery przychodzą do każdego z nas niemal każdego dnia. Dostajemy je od firm, portali informacyjnych, sklepów internetowych, a niekiedy nawet od placówek administracyjnych. W dzisiejszych czasach zastępują one ulotki i gazetki promocyjne. Są tańsze, szybsze, nie ulegają zniszczeniu i są ekologiczne! O tym jak będzie skonstruowany newsletter decydują przede wszystkim potrzeby klienta. … Czytaj Więcej

Intuicyjność sklepu internetowego

w kategorii: Artykuły | 0

Istnieje kilka wspólnych cech charakteryzujących obecnych użytkowników Internetu. Jedną z nich jest nieustanny pośpiech i niechęć do czekania. Zakupy w Internecie mają być przyjemne, ale przede wszystkim proste i szybkie. Profesjonalny sklep internetowy powinien być intuicyjny –  czytelny, wygodny i posiadający przejrzysty interfejs. Dla użytkownika sklep musi być jak najłatwiejszy w obsłudze, … Czytaj Więcej

Dlaczego warto odświeżyć stronę internetową?

w kategorii: Artykuły | 0

Internet rozwinął się w ciągu kilku ostatnich lat bardzo mocno. W 2005 roku jeszcze nikt nie słyszał o Facebook-u, Mapach Google czy YouTube, obecnie ludzie nie wyobrażają sobie funkcjonowania bez tych internetowych wynalazków. Co chwilę pojawiają się nowe technologie, nowe standardy projektowania stron internetowych czy też nowe funkcjonalności. Jednocześnie zmienia się także … Czytaj Więcej

Jak powinna wyglądać strona internetowa?

w kategorii: Artykuły | 0

Jak wygląda dobrze zrobiona strona internetowa? Ile powinna kosztować? Jak zrobić ją dobrze i możliwie tanio? A przede wszystkim – jak nie dać się naciągnąć? Jeśli zadajesz sobie takie pytania możliwe, że szukasz specjalisty bądź firmy wyspecjalizowanej w tworzeniu stron internetowych. Bardzo często zaczynamy od wyszukiwarki Google, i jest to o tyle … Czytaj Więcej

Tworzenie stron internetowych

w kategorii: Artykuły | 0

Nie ma Cię w Internecie? Nie istniejesz! W obecnych czasach mocno przyjęło się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz… Powiedzenie żartobliwe, ale jest w nim spore ziarno prawdy! Obecnie strona internetowa staje się najważniejszym i skutecznym narzędziem pozyskiwania klienta. Jest podstawowym źródłem informacji o firmie, dzięki któremu … Czytaj Więcej

Co to jest domena i hosting?

w kategorii: Artykuły | 0

Co to jest domena? Domena to unikalny adres, pod którym kryje się strona internetowa – Twoja wizytówka w internecie. Pierwszą domeną internetową w historii była nordu.net (powstała w styczniu 1985 r.), jednak nie została ona oficjalnie zarejestrowana. Z kolei pierwszą zarejestrowaną domeną była symbolics.com (15 marca 1985 r.). Podstawową zasadą, jaką powinna kierować … Czytaj Więcej

Rebranding – z czym to się je

w kategorii: Artykuły | 0

Co to jest rebranding? Sprzedaż spada, nie ma popytu na Twoje produkty, a całość Twojej oferty wygląda nijako i nieatrakcyjnie? Przyjrzyj się bliżej rebrandingowi. Rebranding to nic innego jak strategia marketingowa, polegająca na odświeżeniu wizerunku firmy (np. zmiana logo, nazwy produktu) bądź na przekształceniu jednej firmy w drugą (np. przekształcenie TP S.A … Czytaj Więcej

Automatyzacja marketingu – o co w tym chodzi?

w kategorii: Artykuły | 0

Czym jest automatyzacja marketingu Dzisiejszy przedsiębiorca, który chce się dalej rozwijać i z sukcesem utrzymywać na rynku, musi być świadomy swoich możliwości oraz wymagań potencjalnego docelowego klienta. Tym samym musi być stale na bieżąco – powinien śledzić działania swojej konkurencji i starać się ją przegonić lub przynajmniej dorównać jej kroku. W świadomości … Czytaj Więcej

1 2

Zobacz Ofertę Promocji i Marketingu Internetowego