» » » SEO PR . Pozytywny wizerunek firmy w sieci

SEO PR . Pozytywny wizerunek firmy w sieci

w kategorii: Aktualności | 0

Istnieje wiele rodzajów SEO. Jednym z nich jest SEO PR, czyli powiązanie działań pozycjonerskich z public relations. Celem tych działań jest wysoka pozycja strony w sieci i pozytywny wizerunek firmy. Kreowanie tego typu działań wizerunkowych ma dotrzeć do jak największej liczby odbiorców wyszukujących naszą firmę w sieci oraz stworzyć jej pozytywny odbiór.

Internauci szukają opinii

Wielu Internautów szuka przed dokonaniem zakupu, czy wyborem danej usługi opinii w sieci na temat danej firmy. Przeglądają oni różne fora internetowe, media społecznościowe, wszelkie blogi, czy różnego rodzaju artykuły. Bardzo często wybór danej firmy podyktowany jest pozytywnymi opiniami zamieszczonymi w Internecie. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się zatem na działania SEO PR.

Kiedy warto inwestować w SEO PR?

W SEO PR warto inwestować zarówno wtedy, gdy chcemy stworzyć korzystne oblicze naszej marki, jak i wówczas, gdy chcemy nieco ocieplić jej wizerunek np. po wielu negatywnych komentarzach w Internecie. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku działania SEO PR przyniosą wiele korzyści.

SEO PR polega na publikacji pozytywnych opinii na temat danej firmy w sieci. Mogą to być platformy poświęcone opiniom i komentarzom, odrębne publikacje, czy zamieszczanie postów w Social Media. Potencjalni klienci wyszukując opinie na temat danej firmy, czy marki znajdą więc wiele przychylnych wypowiedzi, które z kolei wzbudzają zaufanie.

Zalety SEO PR:

  • pozytywny wizerunek firmy
  • zaufanie klientów
  • rozpoznawalność
  • większa liczba odbiorców
  • pozyskiwanie wartościowych linków
  • lepsza komunikacja z klientem – feedback
  • monitoring fraz
Zadbaj o Internet image

Aby budować markę i jej pozytywny wizerunek od podstaw warto zwrócić się w tej kwestii do profesjonalistów. Jeśli masz problem z negatywnymi opiniami w Internecie, serdecznie zapraszamy do uKONTENTowanych. Z pewnością znajdziemy rozwiązanie Twoich problemów wizerunkowych.