Pozycjonowanie, czyli jak wzmocnić pozycję w Google
Co to jest pozycjonowanie strony?
Google to największa wyszukiwarka stron internetowych, dlatego pozycjonowanie w Google ma olbrzymi wpływ na pozycję Twojej witryny w Internecie. Aby wzmocnić widoczność swojej strony w sieci, niezbędne jest SEO, czyli pozycjonowanie strony. SEO (z ang. Search Engine Optimization) to optymalizacja stron internetowych pod kątem ich widzialności przez wyszukiwarki. Ciągłe modyfikacje algorytmów Google’a i ich aktualizacje powodują, że specjaliści od marketingu muszą być niezwykle elastyczni, aby dopasować się do bieżących zmian.
Jak rozpocząć pozycjonowanie w Google?
Aby sukcesywnie budować wizerunek strony w Internecie konieczna jest optymalizacja on-page. Musisz więc najpierw wykonać analizę słów kluczowych i nasycić nimi content na swojej witrynie. Niezbędne jest także uzupełnienie metadanych w CMS-ie oraz odpowiednio skonstruowane nagłówki.
Jeżeli Twoja strona została już zoptymalizowana pod kątem słów i fraz kluczowych, można przystąpić do działań off-page. Pozycjonowanie Google off-page polega na zdobywaniu wartościowych linków w Internecie (linkbuilding).
Pozycjonowanie strony w Google – zleć to specjalistom
Jeśli zależy Ci na pozycji Twojej strony w sieci, lepiej nie zlecaj działań SEO amatorom. Nieznajomość branży może narazić ją na spore kary od Google, przez co Twoja strona wypadnie z rankingu i przestanie się wyszukiwać. A tego przecież nie chcesz?
Co możesz zyskać dzięki SEO?
Dzięki poprawnemu pozycjonowaniu Twoja firma może zyskać szereg korzyści. Działania SEO z pewnością wygenerują większy ruch na Twojej witrynie, a stąd już krótka droga do zdobycia klienta i zysku. Zadbaj więc odpowiednio o pozycję i reputację firmy w sieci i nie bój się, pozycjonowanie strony nie jest takie straszne.
Zobacz także – Meta opis – co to jest i do czego służy?